بررسی میزان رضایت مسافران از کیفیت خدمات شرکت های حمل ونقل اتوبوسرانی برون شهری (مطالعه موردی از دیدگاه مسافران استان آذربایجان غربی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان رضایت مسافران از کیفیت خدمات شرکت های حمل ونقل اتوبوسرانی برون شهری (مطالعه موردی از دیدگاه مسافران استان آذربایجان غربی) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان رضایت مسافران از کیفیت خدمات شرکت های حمل ونقل اتوبوسرانی برون شهری (مطالعه موردی از دیدگاه مسافران استان آذربایجان غربی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایت مسافران از کیفیت خدمات شرکت های حمل ونقل اتوبوسرانی برون شهری (مطالعه موردی از دیدگاه مسافران استان آذربایجان غربی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان رضایت مسافران از کیفیت خدمات شرکت های حمل ونقل اتوبوسرانی برون شهری (مطالعه موردی از دیدگاه مسافران استان آذربایجان غربی) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

یکی از عوامل محیطی اثر گذار بر سازمان ها مشتریان آنها هستند- صاحب نظران مدیریت کسب رضایت مشتری را از مهم ترین وظایف و اولویت های مدیریت سازمان ها بر شمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به جلب نظر مشتریان را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آورده اند در حقیقت یکی از پیش شرط های موفقیت سازمانها و شرکت ها-قراردادن مشتری در سرلوحه سازمان می باشد. شناخت کامل مشتری مقدم شمردن وی و ارایه خدمات کیفی از جمله عوامل موفقیت در بازار کسب و کار امروز است مفاهیم مشتری و رضایت مشتری در سازمانهای خدماتی -خصوصا سازمان های مرتبط باحمل و نقل مسافر به دلیل وابستگی کامل به مشتریان برای بقا اهمیتی دوچندان می یابند – ارایه خدمات مختلف به منظور حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید و در نهایت کسب سهم بیشتری از بازار رقابت حمل و نقل – بیانگر این اهمیت است با توجه به اینکه در عصر اطلاعات خواسته های مشتریان تغییر کرده است-خدمات مشتری مدار در تجارت امروز یک ابزار قدرتمند برای حفظ مشتری در طولانی مدت از طریق مدیریت رضایت مشتری می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.