رابطه ساختار ادراک شده کلاس و رشد اجتماعی با انگیزش پیشرفت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ساختار ادراک شده کلاس و رشد اجتماعی با انگیزش پیشرفت دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ساختار ادراک شده کلاس و رشد اجتماعی با انگیزش پیشرفت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ساختار ادراک شده کلاس و رشد اجتماعی با انگیزش پیشرفت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ساختار ادراک شده کلاس و رشد اجتماعی با انگیزش پیشرفت :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر جهت بررسی نقش ساختار ادراک شده کلاس و رشد اجتماعی در پیش بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی انجام گرفت. این پژوهش از نوع پژوهش های توصیفی- همبستگی بود. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر مشهد (۳۰۰۰نفر)؛ که در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ مشغول به تحصیل بودند و نمونه ای به حجم ۴۰۰ نفر از میان آنان به صورت نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شده بودند. برای سنجش ساختار ادراک شده کلاس از مقیاس ادراک از کلاس بلک برن، برای سنجش رشد اجتماعی از پرسشنامه رشد اجتماعی وایتزمن و برای سنجش انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از پرسشنامه انگیزه پیشرفت هرمنس استفاده گردید. داده ها با استفاده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند متغیره مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که بین ساختار ادراک شده کلاس و رشد اجتماعی با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر مشهد رابطه معناداری وجود دارد و ما از طریق ساختار ادراک شده کلاس و رشد اجتماعی دانش آموزان می توانیم انگیزش پیشرفت تحصیلی آن ها را پیش بینی کنیم. نتایج حاکی از این بود که ساختار ادراک شده کلاس و رشد اجتماعی نقش مهمی در انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.