ارتباط ذهنیت فلسفی مدیران با ظرفیت جذب دانش در مدارس متوسطه شهر میاندوآب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط ذهنیت فلسفی مدیران با ظرفیت جذب دانش در مدارس متوسطه شهر میاندوآب دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط ذهنیت فلسفی مدیران با ظرفیت جذب دانش در مدارس متوسطه شهر میاندوآب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط ذهنیت فلسفی مدیران با ظرفیت جذب دانش در مدارس متوسطه شهر میاندوآب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط ذهنیت فلسفی مدیران با ظرفیت جذب دانش در مدارس متوسطه شهر میاندوآب :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه ذهنیت فلسفی با ظرفیت جذب دانش مدیران مدارس متوسطه شهر میاندوآب است. جامعه آماری این پژوهش، شامل مدیران مدارس متوسطه (۱۵۶N= نفر) در بین مدیران شاغل در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ که مشغول به کار بوده اند، نمونه تحقیق را ما برابر با همون جامعه آماری در نظر گرفتیم. ابزارهای پژوهش در این تحقیق شامل پرسشنامه ذهنیت فلسفی که توسط سلطانی (۱۳۷۵) تدوین و اجرا شده و مجددا توسط زکی (۱۳۷۷) و مرتضایی مقدم (۱۳۸۰) بکار گرفته استفاده شد، همچنین از پرسشنامه ظرفیت جذب دانش اجرا شده توسط عباسعلی حاج کریمی، بهمن حاجی پور (۱۳۸۷) بهره گرفتیم. نتایج نشان که وضعیت ذهنیت فلسفی و ابعاد آن و ظرفیت جذب دانش در بین مدیران مدارس مناسب است، و همچنین بین ذهنیت فلسفی و ظرفیت جذب دانش مدیران همبستگی معنادار وجود دارد. نتایج رگرسیون حاکی از آن است سهم مولفه های ذهنیت فلسفی در پیش بینی ظرفیت جذب دانش در سطح اطمینان ۹۹ درصد معنی دار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.