بازنویسی محتوای کتاب ریاضی چهارم دبستان با تکیه بر آموزش غیر انتزاعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
17 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازنویسی محتوای کتاب ریاضی چهارم دبستان با تکیه بر آموزش غیر انتزاعی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازنویسی محتوای کتاب ریاضی چهارم دبستان با تکیه بر آموزش غیر انتزاعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازنویسی محتوای کتاب ریاضی چهارم دبستان با تکیه بر آموزش غیر انتزاعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازنویسی محتوای کتاب ریاضی چهارم دبستان با تکیه بر آموزش غیر انتزاعی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بازنویسی محتوای کتاب ریاضی چهارم دبستان با تکیه بر آموزش غیر انتزاعی و به روش تحلیل محتوای کیفی و با استفاده از تکنیک دلفی انجام گردید. ملاک تحلیل محتوای کیفی یک جلد کتاب ریاضی چهارم دبستان چاپ سال ۱۳۹۳ بود. به منظور اجرای تکنیک دلفی دو گروه متخصص شامل: الف)معلمان خبره و باسابقه آموزش ابتدایی و ب)متخصصان حوزه برنامه ریزی درسی شناسایی و برای شرکت در پژوهش نظر آن ها جلب گردید. ابتدا از آن ها خواسته شد کتاب را بر اساس ۳ دسته مفاهیم شامل مفاهیم غیر انتزاعی، شهودی و انتزاعی تجزیه و تحلیل نمایند و پس از انجام تغییرات بر روی کتاب نتایج به آن ها ارایه و نظرات اصلاحی اعمال گردید. یافته های پژوهش بیانگر آن است که در تجزیه و تحلیل اولیه تعداد ۸۴ مورد از فعالیت ها و کار در کلاس ها انتزاعی، ۱۷۳ مورد شهودی و ۱۳۱ مورد واقعی بوده است که در باز نویسی کتاب سعی بر آن بوده که تعداد فعالیت های واقعی کتاب بیشتر شود که این مفاهیم به ۲۳۹ مورد افزایش پیداکرده است. تعداد مفاهیم انتزاعی به ۵۴ مورد کاهش پیدا کرده است و تعداد مفاهیم شهودی۵۸ مورد است. همچنین در نسخه جدید کتاب، مفاهیم از واقعی شروع و به مفاهیم انتزاعی ختم می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.