یک سیستم توصیه گر گردشگری در بستر تجارت اجتماعی: مبتنی بر شباهت، جوامع اجتماعی، اعتماد و شهرت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 یک سیستم توصیه گر گردشگری در بستر تجارت اجتماعی: مبتنی بر شباهت، جوامع اجتماعی، اعتماد و شهرت دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد یک سیستم توصیه گر گردشگری در بستر تجارت اجتماعی: مبتنی بر شباهت، جوامع اجتماعی، اعتماد و شهرت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی یک سیستم توصیه گر گردشگری در بستر تجارت اجتماعی: مبتنی بر شباهت، جوامع اجتماعی، اعتماد و شهرت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن یک سیستم توصیه گر گردشگری در بستر تجارت اجتماعی: مبتنی بر شباهت، جوامع اجتماعی، اعتماد و شهرت :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

اینترنت و سرویس های مبتنی بر آن، به طور قابل توجهی کسب و کارهای مختلف از جمله صنعت گردشگری را تحت تاثیر قرار داده و تنوع بسیاری در سرویس ها و محصولات آن فراهم آورده اند. با افزایش چشمگیر تعداد انتخاب ها در بسته های سفر، هتل ها، جاذبه های گردشگری و …، پیدا کردن آن چه که گردشگر بدان نیاز دارد، بسیار دشوار شده است. به همین دلیل، سیستم های توصیه گر گردشگری مورد توجه محققان و کسب و کارها قرار گرفته اند. جاذبه های گردشگری، اغلب دلیل تمایل افراد به سفر و گردشگری هستند. این تحقیق، یک سیستم توصیه گر اجتماعی-ترکیبی را در بستر تجارت اجتماعی پیشنهاد می دهد که می تواند یک فهرست شخصی سازی شده از جاذبه های گردشگری برای هر گردشگر، مبتنی بر تشابه تمایلات و علایق کاربران، اعتماد، شهرت، روابط و جوامع اجتماعی ایجاد کند. در مقایسه با روش های قدیمی پالایش مشارکتی و مبتنی بر محتوی و ترکیبی، مزیت روش پیشنهاد شده جامعیت به کارگیری از فاکتورهای مختلف و لحاظ کردن فاکتور اعتماد در منابع توصیه مانند شناسایی رتبه دهی های برون هشت می باشد. نتایج حاصل از آزمایش ها برتری روش پیشنهادی نسبت به سایر روش های رایج را تایید می کند؛ مدل پیشنهادی، می تواند در توصیه سایر محصولات و سرویس ها در صنعت گردشگری و دیگر کسب وکارهای اجتماعی بکار گرفته شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.