بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه محیط زیست به طور فزاینده ای به مسیله حیاتی و بسیار مهمی برای همه اقشار جامعه چه در جایگاه مشتری و چه در جایگاه تولید کننده تبدیل شده است. مطالعه در مورد رفتار مصرف کننده سبزدرطول سالهای ۱۹۷۰ به عنوان یک موضوع مهم برای برنامه ریزان بازاریابی پدیدار شد. بعد از مدتی توقف در حوالی سالهای ۱۹۹۰ پیشرفتی در تحقیقات بوجود آمدو این نشان از حساسیت موضوع را دارد. از این رو پژوهش حاضر به دنبال پاسخ گویی به این سوالان اساسی است که آیا مصرف کنندگان در مصارف خود نسبت به مسایل زیست محیطی حساس می باشند و آیا این حساسیت در شکل دهی نوع رفتار مصرفی و قصد خرید آنها به سوی محصولات سبز اثر گذار است برای آزمون فرضیه ها از تحقیق توصیفی پیمایشی استفاده شد. جامعه مورد بررسی دانشجویان داتشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر و حجم نمونه ۱۴۰ نفر تعیین گردید. نتایج به دست آمده حکایت از آن دارد که مصرف کنندگان به محیط زیست و مسادل ناشی از آن حساسیت داشته و به برنامه ها و طرح های اجتماعی مرتبط با بازاریابی سبز توجه نموده و در آن ها مشارکت می نمایند. اما در رفتار خرید خود مسایل زیست محیطی را در نظر نمی گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.