بررسی اثر مدل ترکیبی طوق و شکاف بر مولفه های طولی عرضی و قایم سرعت جریان در کاهش آبشستگی حول تک پایه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر مدل ترکیبی طوق و شکاف بر مولفه های طولی عرضی و قایم سرعت جریان در کاهش آبشستگی حول تک پایه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر مدل ترکیبی طوق و شکاف بر مولفه های طولی عرضی و قایم سرعت جریان در کاهش آبشستگی حول تک پایه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر مدل ترکیبی طوق و شکاف بر مولفه های طولی عرضی و قایم سرعت جریان در کاهش آبشستگی حول تک پایه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر مدل ترکیبی طوق و شکاف بر مولفه های طولی عرضی و قایم سرعت جریان در کاهش آبشستگی حول تک پایه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

مهمترین عامل تخریب پلها وقوع آبشستگی حول پایه آنهاست. سه مکانیزم جریان پایین رونده، گرداب نعلاسبی و گرداب برخاستگی عوامل اصلی وقوع آبشستگی میباشند. امروزه برای کاهش عمق آبشستگی از اقدامات حفاظتی نظیر نصب طوق، ایجاد شکاف در پایه و … و یا ترکیب آنها استفاده میشود. در این پژوهش مدل ترکیبی طوق ۲ برابر و شکاف ۵/۱ برابر قطر پایه برای پایه ۶ سانتیمتری مورد آزمایش قرار گرفته و مولفههای طولی، عرضی و قایم سرعت بررسی شد. نتایج نشان داد که استفاده از این مدل موجب کاهش جریان رو به پایین و تضعیف گرداب نعلاسبی شده همچنین جریان برخاستگی را خنثی میسازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.