مدلسازی وتحلیل تنش در اتصال چسبی کلاهک مخزن کامپوزیتی چرخان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلسازی وتحلیل تنش در اتصال چسبی کلاهک مخزن کامپوزیتی چرخان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلسازی وتحلیل تنش در اتصال چسبی کلاهک مخزن کامپوزیتی چرخان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی وتحلیل تنش در اتصال چسبی کلاهک مخزن کامپوزیتی چرخان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلسازی وتحلیل تنش در اتصال چسبی کلاهک مخزن کامپوزیتی چرخان :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

یکی از عوامل واماندگی اتصالات چسبی، تکینگی تنش است که اغلب درلبه آزاد انتهای اتصال رخ میدهد. برای کاهش تمرکز تنش در این مکان،میتوان از تغییر در مدل هندسی انتهای اتصال استفاده کرد. در این پژوهش طرح جدیدی با عنوان مدل چسب قوسی پیشنهاد شده و رفتارآن با دو مدل هندسی متداول شامل مدل هندسی پایه و مدل هندسی باانتهای مقعر، مقایسه میشود. برای مدلسازی و انجام تحلیلهای عددی، قطعات متصلشونده به صورت چندلایه های ارتوتروپیک با چیدمان متقارن و لایه چسب بهصورت ماده همگن و ایزوتروپیک به صورت سه بعدی درنرم افزار اباکوس مدل شده اند. باتوجه به اهمیت تنش های برشی عرضی و تنش نرمال پوستهپوستهشدگی در بررسی استحکام اتصال و مواد کامپوزیتی، تنش های موجود در انتهای آزاد اتصال برای هر سه مدل فوق ارزیابی شده و تاثیر فرکانس چرخش مخزن بر مولفه های تنش بررسیمیشود. نتایج نشان میدهد که مدل هندسی با چسب قوسی میتواند موجب کاهش قابلتوجهی در تنش برشی عرضی و تنش پوستهپوسته شدگی برای اتصال چسبی کلاهک مورد نظر شود طوریکه بیشینه تنش پوستهپوستهشدگی بهمقدار۹۲/۸% و بیشینه تنش برشی عرضی تا ۹۸ % برای = ۸۰۰ rev/secکاهش مییابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.