توسعه مدل ترمودینامیکی فرآیند خنککاری تراکم مرطوب و تاثیر آن بر روی منحنی عملکرد کمپرسور در سیکل گازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه مدل ترمودینامیکی فرآیند خنککاری تراکم مرطوب و تاثیر آن بر روی منحنی عملکرد کمپرسور در سیکل گازی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه مدل ترمودینامیکی فرآیند خنککاری تراکم مرطوب و تاثیر آن بر روی منحنی عملکرد کمپرسور در سیکل گازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه مدل ترمودینامیکی فرآیند خنککاری تراکم مرطوب و تاثیر آن بر روی منحنی عملکرد کمپرسور در سیکل گازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه مدل ترمودینامیکی فرآیند خنککاری تراکم مرطوب و تاثیر آن بر روی منحنی عملکرد کمپرسور در سیکل گازی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

افت بازده توربین های گازی درصنایع هوایی و نیروگاهی درفصول گرم مشهود است. یکی ازروش های جبران افت توان، خنککاری میانی قبل از کمپرسور میباشد. از روشهای نوین خنککاری میانی میتوان به تراکم مرطوب اشاره نمود که در این روش آب و یا ترکیب آب و الکل در دهانهکمپرسور پاشش میشود تا فرایند آیزنتروپیک ایدهآل به فرایند دما ثابتایدهآل نزدیک شده و توان مصرفی مخصوص کمپرسورکاهش یابد. در این مقاله یک مدل ترمودینامیکی جهت انجام محاسبات مربوط به روش خنک- کاری تراکم مرطوب در یک سیکل توربین گاز تدوین و توسعه داده شدهاست. این مدل توسعه یافته، یکی از بهترین مدلها در شبیهسازی خنککاری و بدست آوردن نتایج مرحله به مرحله مولفههای مختلف از جمله کمپرسور، محفظه احتراق و توربین میباشد. در این مدل تبخیر قطرات جهت خنک کاری در کانال ورودی کمپرسور، و همچنین انتفال حرارتقطراتی که تبخیر نشده اند و وارد کمپرسور می شوند، تحلیل میگردند. دراین حالت خواص هوا در خروجی کمپرسور تحت فرآیند تراکم مرطوب به دست آمده است و در ادامه تاثیرات تراکم مرطوب بر روی منحنی عملکرد کمپرسور، بررسی شده و نتایج حاصل در مقادیر مختلف هوای مکش شدهجهت خنککاری پره های اول توربین مقایسه شده است. این کار برای اولینبار بر روی موتور V94.2 انجام شده است و اثرات پارامترهای مختلف تزریق، بر روی موتور بررسی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.