بررسی عددی نحوه ی تغییرات ضریب پسای دوخودروی پشت سرهم باتغییر فاصله ی طولی بین آنها و انجام تست میدانی به منظور بررسی مصرف سوخت آنها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عددی نحوه ی تغییرات ضریب پسای دوخودروی پشت سرهم باتغییر فاصله ی طولی بین آنها و انجام تست میدانی به منظور بررسی مصرف سوخت آنها دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عددی نحوه ی تغییرات ضریب پسای دوخودروی پشت سرهم باتغییر فاصله ی طولی بین آنها و انجام تست میدانی به منظور بررسی مصرف سوخت آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عددی نحوه ی تغییرات ضریب پسای دوخودروی پشت سرهم باتغییر فاصله ی طولی بین آنها و انجام تست میدانی به منظور بررسی مصرف سوخت آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عددی نحوه ی تغییرات ضریب پسای دوخودروی پشت سرهم باتغییر فاصله ی طولی بین آنها و انجام تست میدانی به منظور بررسی مصرف سوخت آنها :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

باالهام گرفتن ازالگوی پرواز پرنده ها و مشابه آن درطبیعت به دلیل حرکت پشت سرهم موجودات سهولت درحرکت میسرمیشود می توان به راهکارهایی مشابه برای کاهش ضریب پسای خودروها دست یافت به این منظور توسعه و بهره وری ازخودروهای هوشمند و رانندگی خودکار دربزرگراه ها علاوه برافزایش ایمنی میتواندزمینه ای برای کاهش ضریب پسا و درنتیجه مصرف سوخت خودرو را فراهم کند تغییرفاصله ی طولی بین خودروها به هنگام حرکت پشت سرهم منجر به تغییرضریب پسای هریک ازخودروها و درنتیجه مصرف سوخت آنها میگردد دراین پژوهش بابهره گیری ازتست تجربی میدانی و همچنین مدلسازی و حل عددی به بررسی تاثیر فاصله ی طولی بین خودروها برمصرف سوخت و ضریب پسای هرکدام درسرعت های گوناگون پرداخته میشود سه سرعت ثابت ۷۰و۹۰و۱۱۰کیلومتر برساعت برای خودروها درنظر گرفته شده است برای اطمینان ازنتایج حل عددی نیز با استفاده ازاندازه گیری دقیق مصرف سوخت یک دستگاه خودروی سواری ازتست میدانی بهره گرفته شده است نتیجه این پژوهش نشان میدهد همان طور که حرکت پشت سرهم خودروها باعث کاهش ۴الی ۶درصدی ضریب پسای خودروها میشود کاهش ۹الی ۱۲ درصدی مصرف سوخت درتست تجربی را نیز به دنبال خواهد داشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.