افزایش اثربخشی خنک کاری لایه ای پره ی توربین در حال چرخش با استفاده از سوراخ تزریق گسترش یافته جانبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 افزایش اثربخشی خنک کاری لایه ای پره ی توربین در حال چرخش با استفاده از سوراخ تزریق گسترش یافته جانبی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد افزایش اثربخشی خنک کاری لایه ای پره ی توربین در حال چرخش با استفاده از سوراخ تزریق گسترش یافته جانبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی افزایش اثربخشی خنک کاری لایه ای پره ی توربین در حال چرخش با استفاده از سوراخ تزریق گسترش یافته جانبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن افزایش اثربخشی خنک کاری لایه ای پره ی توربین در حال چرخش با استفاده از سوراخ تزریق گسترش یافته جانبی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در این مقاله، بهینه سازی اثربخشی خنککاری لایهای در یک پره توربین متقارن سه بعدی، با استفاده از سوراخ تزریق گسترش یافته جانبی انجام شده است. در این راستا خنککاری لایهای پره توربین در دو سرعت چرخش صفر و ۵۰۰ دور بر دقیقه با استفاده از دو نوع سوراخ استوانهای)بیضوی( و سوراخ گسترش یافته جانبی مورد بررسی قرار گرفته است. ازمدل آشفتگیRNG k- برای تحلیل و شببیه سازی عددی خنککاری لایهای پره توربین استفاده شده است. برای خنککاری با سوراخ استوانه ای، نتایج شبیه سازی عددی تحقیق حاضر در سرعتهای دورانی مختلفبا مقادیر تجربی موجود مقایسه شده است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که افزایش سرعت دورانی پره به واسطه ایجاد شتاب کریولیس، منجر به انحراف جریان هوای خنک کننده از روی خط مرکزی می شود. انحراف جریان هوای خنک کننده باعث کاهش میزان اثربخشی خنککاری درخط مرکزی پره به ویژه در پایین دست سوراخ تزریق میشود. مقایسه نتایج سوراخ تزریق استوانهای و مجرای گسترش یافته جانبی نشان می- دهد که اختلاط هوای خنککاری با جریان گرم در مجرای گسترش یافته جانبی کمتر از سوراخ استوانهای خواهد بود. استفاده از مجرای گسترش یافته جانبی در سرعت های چرخش صفر و ۵۰۰ دور بر دقیقه منجر به افزایش اثربخشی خنککاری پره توربین به ترتیب به میزان۳۷/۲و۴۰ درصد خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.