عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بانک صادرات (مطالعه موردی: شعب شهر بندرعباس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بانک صادرات (مطالعه موردی: شعب شهر بندرعباس) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بانک صادرات (مطالعه موردی: شعب شهر بندرعباس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بانک صادرات (مطالعه موردی: شعب شهر بندرعباس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بانک صادرات (مطالعه موردی: شعب شهر بندرعباس) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به رقابت شدید بین سازمان ها و رشد سریع بازارها و همچنین تغییرات سریع در رفتار مصرف کنندگان، تبلیغات به عنوان ابزاری اصلی در ایجاد آگاهی مصرف کنندگان از محصولات و خدمات، مورد توجه قرار گرفته است. هدف از تبلیغات اطلاع رسانی درباره خدمات یا محصولات، ترغیب و تشویق مشتریان، ایجاد تصویری عمومی در بین مشتریان خدمات و در نهایت افزایش سهم در بازار مورد نظر می باشد. این مساله در صنعت بانکداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از این رو در این تحقیق به ارزیابی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بانک صادرات شعب شهر بندرعباس پرداخته شده است. این تحقیق به لحاظ نوع داده تحقیقی کمی و از نظر روش جمع آوری اطلاعات نیز به صورت پیمایشی محسوب می شود. جامعه آماری پژوهش شامل مشتریان بانک صادرات در سطح شهر بندرعباس است. در این پژوهش از روش پرسشنامه برای جمع آوری داده ها استفاده شد و برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز از آزمون آماری همبستگی پیرسون، استفاده شد. یافته ها نشان داد، یافته ها نشان داد تلویزیون موثرترین رسانه در بین تمامی رسانه های مورد استفاده بانک صادرات است و پس از آن بیلبورد متحرک، بیلبورد ثابت، پیام کوتاه و رادیو در مراتب بعدی قرار دارند. همچنین، نتایج بیانگر این است که، بین سن، میزان تحصیلات، درآمد و اثربخشی تبلیغات رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.