عوامل تاثیرگذار عملکرد سازمانی بر مسیولیت پذیری و جلب رضایت مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل تاثیرگذار عملکرد سازمانی بر مسیولیت پذیری و جلب رضایت مشتری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل تاثیرگذار عملکرد سازمانی بر مسیولیت پذیری و جلب رضایت مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل تاثیرگذار عملکرد سازمانی بر مسیولیت پذیری و جلب رضایت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل تاثیرگذار عملکرد سازمانی بر مسیولیت پذیری و جلب رضایت مشتری :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

ارزیابی و اندازه گیری عملکرد و توسعه آن به فرهنگسازی و ارتقاء فرهنگ سازمانی نیاز دارد.سازمان ها تازمانی که برای بقاء تلاش میکنند و خود را نیازمند حضور در عرصه ملی و جهانی میدانند، باید اصلبهبود مستمر را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند. این اصل حاصل نمی شود، مگراینکه زمینه دستیابی بهآن با بهبود مدیریت عملکرد امکانپذیر شود. این بهبود را می توان با گرفتن بازخور لازم از محیط درونیو پیرامونی، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدهای سازمان، مسیولیت پذیری و جلبرضایت مشتری، با ایجاد و بکارگیری سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی متناسب، ایجاد کرد. سیستمارزیابی عملکرد با الگوی مناسب به انعطاف پذیری برنامه ها و اهداف و ماموریت سازمان ها در محیطپویای امروزین کمک قابل توجه مینماید. در این مقاله به تعریف ارزیابی عملکرد از سه بعد کارکنان،استفاده از منابع و امکانات، و در قالب سازمانی می پردازیم و پس از معرفی دیدگاه های مختلف در زمینهارزیابی عملکرد و همچنین بیان فرایند کلی آن در سازمان ها، به معرفی مدل ها و الگوهای رایج ارزیابیعملکرد خواهیم پرداخت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.