شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرهنگ فروش در صنعت بیمه ایران (مطالعه موردی: مقایسه شرکت های بیمه دولتی ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرهنگ فروش در صنعت بیمه ایران (مطالعه موردی: مقایسه شرکت های بیمه دولتی ایران) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرهنگ فروش در صنعت بیمه ایران (مطالعه موردی: مقایسه شرکت های بیمه دولتی ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرهنگ فروش در صنعت بیمه ایران (مطالعه موردی: مقایسه شرکت های بیمه دولتی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرهنگ فروش در صنعت بیمه ایران (مطالعه موردی: مقایسه شرکت های بیمه دولتی ایران) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرهنگ فروش در جامعه آماری مبتنی بر مدیران خبره صنعت بیمه (شرکت هایمنتخب بیمه دولتی) می باشد. بدین منظور، پژوهشگر پس از مطالعه ادبیات پژوهش اقدام به طراحی مدل مفهومی پژوهش و سپس اقدام به بومیسازی مدل نموده است. جهت گردآوری داده های پژوهش نیز از ابزار پرسشنامه استفاده گردید. جهت بررسی وضعیت موجود فرهنگ فروشبراساس ابعاد مدل مفهومی پژوهش از آزمون تی تک نمونه ای استفاده شد. نتایج نشان داد که وضعیت موجود فرهنگ فروش در مجموعهشرکتهای دولتی صنعت بیمه ایران در حد متوسط مطلوب می باشد. همچنین برای شناسایی عوامل موثر بر فرهنگ فروش نیز از آزمون تی تکنمونه ای استفاده شد و بر اساس نتایج این آزمون، تمامی شش عامل اصلی مدل مفهومی پژوهش (عامل های : ۱-مشتری مداری ۲-احساس کارگروهی۳ -نگرش نسبت به فروش ۴-اعتماد مدیریت به کارکنان فروش ۵-غرور نهادی ۶-تعهد مدیریت نسبت به فروش) به عنوان عوامل موثربر فرهنگ فروش از نظر میزان اهمیت از آزمون رتبه بندی فریدمن استفاده شد. براساس نتایج آزمون فریدمن ، مشتری مداری دارای بالاترینمیانگین رتبه ای و در نتیجه بیشترین اهمیت می باشد. مجموعه عوامل نگرش نسبت به فروش، غرور نهادی، تعهد مدیریت نسبت به فروش،احساس کار گروهی و اعتماد مدیریت به کارکنان فروش به ترتیب از نظر اهمیت در رتبه های بعدی قرار گرفتند. نکته قابل توجه در این پژوهشاین است که احساس کار گروهی و اعتماد مدیریت به کارکنان بخش فروش در مجموعه شرکتهای دولتی بیمه مورد مطالعه بسیار ضعیف ارزیابیمی گردد و این وضعیت نوعی هشدار برای مدیران ارشد این شرکت ها تحلیل می شود و پیش بینی پژوهشگر بر این است که در بلند مدت اینشرکتها نتوانند مدیران و کارشناسان توانمند خود را حفظ نماید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.