شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب مشتری با استفاده از تکنیک های MADM (مطالعه موردی: شعبات موسسه اعتباری کوثر استان آذربایجان غربی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب مشتری با استفاده از تکنیک های MADM (مطالعه موردی: شعبات موسسه اعتباری کوثر استان آذربایجان غربی) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب مشتری با استفاده از تکنیک های MADM (مطالعه موردی: شعبات موسسه اعتباری کوثر استان آذربایجان غربی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب مشتری با استفاده از تکنیک های MADM (مطالعه موردی: شعبات موسسه اعتباری کوثر استان آذربایجان غربی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب مشتری با استفاده از تکنیک های MADM (مطالعه موردی: شعبات موسسه اعتباری کوثر استان آذربایجان غربی) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در دنیای کنونی با توجه به سرعت تغییرات و شدت رقابت در کسب وکار، جذب و حفظ مشتری همواره از دغدغه های اصلی مدیران درصنایع مختلف می باشد. از این رو این پژوهش با هدف شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان انجام شد. در این پژوهش ابتدا بااستفاده از مطالعات کتابخانه ای گسترده تعداد چهل و دو عامل به عنوان عوامل موثر بر جذب مشتریان شناسایی شده و سپس با نظرسنجی ازکارمندان و مدیران موسسه مالی و اعتباری کوثر از میان عوامل شناسایی شده، تعداد پانزده عامل به عنوان عوامل نهایی استخراج شدند. در قدمبعدی با استفاده از تکنیک دیماتل و نظرات خبرگان روابط بین عوامل نهایی تجزیه و تحلیل گردید. با توجه به نتایج حاصل از تحلیل روابط بینعوامل با استفاده از تکنیک دیماتل، عوامل شهرت بانک، تنوع خدمات، تبلیغات، تطابق خدمات بانک با نیاز مشتریان، بهره پایین تر بر وام، میزانسود سپرده ها، موقعیت مکانی بانک و هزینه و کارمزد خدمات در گروه تاثیر و عوامل تکنولوژی و فن آوری پیشرفته، قابلیت اعتماد و اطمینانبانک، حرفه ای بودن پرسنل بانک، امنیت وجوه، سرعت خدمات، ظاهر و آراستگی کارکنان و ظاهر بانک در گروه اثر قرار گرفتند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.