بررسی عوامل موثر بر مصرف محصولات سبز با استفاده ازتیوری های رفتار برنامه ریزی شده و عمل منطقی (مورد مطالعه: کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر مصرف محصولات سبز با استفاده ازتیوری های رفتار برنامه ریزی شده و عمل منطقی (مورد مطالعه: کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر مصرف محصولات سبز با استفاده ازتیوری های رفتار برنامه ریزی شده و عمل منطقی (مورد مطالعه: کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر مصرف محصولات سبز با استفاده ازتیوری های رفتار برنامه ریزی شده و عمل منطقی (مورد مطالعه: کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر مصرف محصولات سبز با استفاده ازتیوری های رفتار برنامه ریزی شده و عمل منطقی (مورد مطالعه: کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در طول چند دهه ی گذشته جهان شاهد رشد نمایی در شمار اخبار و فعالیت هایی است که توسط گروه های حامی محیط زیست ترویجداده شده و روی صدمات زیست محیطی تمرکز کرده اند. این قبیل فعالیت ها در زمینه ی حفاظت و نگهداری از محیط زیست متمرکز شده ومترصد نشان دادن تاثیر آن برنگرش ها و رفتار مصرف کننده هستند. بنابراین، بازار جدیدی برای محصولات ماندگار و پایدار پدید می آید کهتوسط مصرف کنندگان فعال تقویت میشود و این راهی غیرمستقیم برای محافظت از محیط زیست است. با توجه به این مساله، در پژوهش حاضربه بررسی عوامل موثر بر مصرف محصولات سبز با استفاده از تیوری های رفتار برنامه ریزی شده و عمل منطقی در بین کارکنان و اساتید دانشگاهعلوم پزشکی شیراز پرداخته شده است. نوع این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری اطلاعات، توصیفی و از نوع پیمایشی-تحلیلی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشد. در این تحقیق به منظور تعیین نمونهآماری به تعداد ۱۷۶نمونه از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده گردید. همچنین، به منظور جمع آوری داده ها، از پرسشنامه استاندارداستفاده به عمل آمد و این داده ها مدل یابی معادلات ساختاری مورد تجزیه تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان می دهد که نگرش و کنترل رفتاریدرک شده کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به خرید محصول سبز اثر مثبت بر قصد خرید محصول سبز دارد. اما هنجارذهنی کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز اثر مثبت به قصد خرید محصولات سبز مربوط ندارد. همچنین، نگرانی های زیست محیطیکارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز اثر مثبت بر نگرش نسبت به خرید محصولات سبز، کنترل رفتاری درک شده و قصد خریدمحصولات سبز دارد اما، اثر مثبت بر هنجارهای ذهنی ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.