بررسی رابطه بین رفتارشهروندی سازمانی و بهبود کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن استان آذربایجان غربی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین رفتارشهروندی سازمانی و بهبود کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن استان آذربایجان غربی) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین رفتارشهروندی سازمانی و بهبود کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن استان آذربایجان غربی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین رفتارشهروندی سازمانی و بهبود کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن استان آذربایجان غربی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین رفتارشهروندی سازمانی و بهبود کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن استان آذربایجان غربی) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق بررسی رابطه بین رفتارشهروندی سازمانی و بهبود کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردیبانک مسکن استان آذربایجان غربی) است. بنابراین تحقیق حاضر به عنوان تحقیق کاربردی از نوع توصیفی و پیمایشی میباشد. جامعه آماریتحقیق حاضر کارکنان بانک مسکن استان آذربایجان غربی است که تعداد آنها ۳۲۲نفر می باشد. حجم نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران، ۱۷۵نفر برآورد و به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شوند. از آنجایکه جامعه آماری این پژوهش را گروه های مختلف از نظر وظیفه وپست سازمانی تشکیل دادند، از نمونه گیری طبقه ای استفاده شده است. به منظور بررسی فرضیات تحقیق از سه پرسشنامه استانداردرضایتمندی مشتریان توماس ساول ( ۲۰۰۹)پرسشنامه استاندارد سرکوال و در نهایت برای سنجش متغیر رفتارشهروندی سازمانی از پرسشنامهاستاندارد رفتار شهروندی سازمانی اورگان و کانوسکی (۲۰۰۶ )استفاده شده است. در این تحقیق برای تعیین روایی ابزار جمع آوری اطلاعات ازروایی نمادی یا صوری اساتید و صاحبنظران دانشگاهی رشته ی مدیریت استفاده گردید. همچنن با بررسی بدست آمده هردو پرسشنامه که ازپایایی قوی برخوردار است. به منظور آزمون نیکویی توزیع داده ها از آزمون کلموگروف اسمیرنف استفاده شده است. همچنین به منظور آزمونفرضیه های تحقیق به توجه به نرمال بودن توزیع داد ها از آزمون ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است. یافته های تحقیق بیانگر آناست که رفتارشهروندی سازمانی و بهبود کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان ارتباط قوی و معنی دار وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.