ارزیابی تاثیر بکارگیری متد یادگیری ترکیبی بر ارتقاء عملکرد سازمانی در سازمانهای ایرانی (مورد مطالعه:بانک ملت- مدیریت شعب منطقه دو استان تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر بکارگیری متد یادگیری ترکیبی بر ارتقاء عملکرد سازمانی در سازمانهای ایرانی (مورد مطالعه:بانک ملت- مدیریت شعب منطقه دو استان تهران) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر بکارگیری متد یادگیری ترکیبی بر ارتقاء عملکرد سازمانی در سازمانهای ایرانی (مورد مطالعه:بانک ملت- مدیریت شعب منطقه دو استان تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر بکارگیری متد یادگیری ترکیبی بر ارتقاء عملکرد سازمانی در سازمانهای ایرانی (مورد مطالعه:بانک ملت- مدیریت شعب منطقه دو استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر بکارگیری متد یادگیری ترکیبی بر ارتقاء عملکرد سازمانی در سازمانهای ایرانی (مورد مطالعه:بانک ملت- مدیریت شعب منطقه دو استان تهران) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

تدریس یکی از فرآیندهای آموزشی است که در کارایی نظام آموزشی، نقش موثری ایفا می کند. در حالیکه، یادگیری فعالیتی شناختی و عاطفی است. و افراد از لحاظ توانایی های ذهنی، روشهای آموختن، سبک و سرعت یادگیری، آمادگی، علاقه و انگیزش نسبت به کسب دانش وانجام فعالیت های تحصیلی با هم تفاوت دارند. با توجه به این که سبک های یادگیری سنتی به سبب هزینه، زمان وتجویزی بودن، کم بودن خلاقیت و تمرکز بر آموزش به جای توجه به نتایج کسب وکار و تولید برنامه های پیش پا افتاده، مورد انتقاد قرار گرفته اند، باید به دنبال رویکردی در آموزش بود که ضمن اثربخشی هزینه ها بتواند از نظر یاددهی- یادگیری نیز اثربخش باشد.این تحقیق به ، تاثیر یادگیری ترکیبی بر ارتقاء عملکرد سازمانی در بانک ملت(مدیریت شعب منطقه دو استان تهران)پرداخته است.تحقیق فوق از نظر هدف،کاربردی واز منظر روش،توصیفی میباشد.تعداد نمونه،۳۸۴ نفر از کارکنان بانک ملت مدیریت شعب منطقه دو استان تهران که به صورت تصادفی ساده وبراساس فرمول کوکران انتخاب شدند که با استفاده از آزمون کلومروف اسمیرینوف و رگرسیون به بررسی تاثیر فرضیه ها پرداخته شد.نتایج تحقیقات نشان می دهد که نتایج پژوهش به لحاظ آماری نشان می دهد که تمامی فرضیه ها به جز (یادگیری آنلاین بر فرآیندهای داخلی، یادگیری آنلاین بر رشد و یادگیری، یادگیری آنلاین بر اثربخشی سازمانی، یادگیری چهره به چهره بر فرآیندهای داخلی، یادگیری چهره به چهره بر اثربخشی سازمانی، یادگیری به واسطه همکاری بر فرآیندهای داخلی) اثبات شد درنهایت پیشنهاداتی از جمله تعامل با پرسنل در اموزش های سازمانی بر اثربخشی بانک ملت ارایه شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.