ارایه یک مدل مسیریابی وسایل نقلیه سبز با درنظر گرفتن حمل بار در برگشت و حل آن با استفاده از الگوریتم های فراابتکاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه یک مدل مسیریابی وسایل نقلیه سبز با درنظر گرفتن حمل بار در برگشت و حل آن با استفاده از الگوریتم های فراابتکاری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه یک مدل مسیریابی وسایل نقلیه سبز با درنظر گرفتن حمل بار در برگشت و حل آن با استفاده از الگوریتم های فراابتکاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه یک مدل مسیریابی وسایل نقلیه سبز با درنظر گرفتن حمل بار در برگشت و حل آن با استفاده از الگوریتم های فراابتکاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه یک مدل مسیریابی وسایل نقلیه سبز با درنظر گرفتن حمل بار در برگشت و حل آن با استفاده از الگوریتم های فراابتکاری :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

مساله مسیریابی وسایل نقلیه با حمل بار در بازگشت(VRPB ) یکی از زیر مجموعه های اصلی مساله مسیریابی وسایل نقلیه می باشد که در آن ضمن توجه به کلیت مساله مسیریابی، به مسیر بازگشت وسیله نقلیه و کاستن از مسیرهای بدون بار و تحرکات غیر مفید وسیله نقلیه نگاه ویژه ای دارد. در این مساله نقاط تقاضا به دو دسته مشتریان و تامین کنندگان تبدیل می شود. فرض کنیم یک کارخانه تولیدی محصولات تولید شده را بین مشتریان توزیع کرده و علاوه بر آن مواد مورد نیاز کارخانه نیز از سوی تامین کنندگان به کارخانه حمل شود. کارخانه باید به همه مشتریان و تامین کنندگان سر زده و تقاضاهای گذاشت ( مربوط به مشتریان ) و تقاضاهای برداشت ( مربوط به تامین کنندگان ) آنها را برآورده کند. در این مساله محدودیت تقدم مشتریان بر تامین کنندگان وجود دارد، به این معنی که هر یک از وسایل نقلیه در مسیر خود ابتدا باید تقاضای مورد نیاز مشتریان را تحویل دهد و سپس به سراغ تامین کننده رفته و مواد اولیه مورد نیاز آنها را از آن به کارخانه حمل کند.در این مقاله یک مدل مسیریابی وسایل نقلیه با حمل بار در برگشت با ناوگان ناهمگن و محدودیت پنجره زمانی ارایه شده است که در آن میزان مصرف سوخت وابسته به میزان بار حمل شده می باشد و در تابع هدف گنجانده شده است. مدل پیشنهادی یک مدل برنامه ریزی خطی عدد صحیح صفر و یک است و برای حل از نرم افزار گمز استفاده شده است. نتایج محاسباتی نشان داد که در حالت وابسته بودن مصرف سوخت به میزان بار، ممکن است مسافت طی شده افزایش یافته ولی هزینه مصرف سوخت کاهش پیدا نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.