نقش ارزش های فرهنگی بر قصد خرید از برندهای داخلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش ارزش های فرهنگی بر قصد خرید از برندهای داخلی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش ارزش های فرهنگی بر قصد خرید از برندهای داخلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش ارزش های فرهنگی بر قصد خرید از برندهای داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش ارزش های فرهنگی بر قصد خرید از برندهای داخلی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

جامعه کشور ایران، جامعه ای مذهبی است و بی تردید پایبندی به فرهنگ ملی و مذهبی و ارزش های برآمده از این فرهنگ امری انکارناپذیر است. عقیده بسیاری از صاحب نظران علم بازاریابی در ایران این است که بخش عمده ای از رفتارخرید مصرف کنندگان ایرانی بالاخص در خرید محصولات خارجی علاوه بر مسیله کیفیت محصولات، ناشی از تغییر شتابان ارزش های فرهنگی است. ارزش های فرهنگی باورهای پذیرفته شده ای هستند که تمایلات افراد را تایید و تثبیت می کنند و افراد متتقا به آنها اعتقاد دارند. این ارزش ها با استفاده از هنجارهایی که دامنه قابل قبول واکنش ها در موفقیت های خاص هستند بر رفتار افراد تاثیر می گذارند لذا هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر ارزش های فرهنگی و قومی بر قصد خرید مصرف کنندگان از برندهای داخلی می باشد. بدین منظور با مراجعه به تحقیقات انجام گرفته داخلی و خارجی، ابعاد و مولفه های مرتبط با مفهوم پژوهش در خصوص ارزش های حاکم بر رفتار مصرف کننده، باورها و ارزش های فرهنگی – قومی و همچنین عوامل موثر بر قصد خرید برند محصولات داخلی و خارجی شناسایی گردید. روش پژوهش حاضر به صورت بنیادی نظری و به شیوه توصیفی می باشد که شیوه گردآوری مطالب در این پژوهش به صورت مطالعات کتابخانه ای صورت گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.