مطالعه و بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت داروسازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه و بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت داروسازی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه و بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت داروسازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه و بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت داروسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه و بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت داروسازی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

جهانی شدن ، افزایش رقابت و پیشرفت در تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات سازمان ها را مجبور کرده تا برای بدست آوردن بیش ترین میزان درآمد بر مدیریت ارتباط با مشتری تمرکز کنند . در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان کلیدی ترین استراتژی رقابتی تجارت لازم است که به نیازهای مشتری توجه شود و یک رویکرد رویارویی با مشتری در سازمان ایجاد گردد. در این مطالعه عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در صنعت داروسازی مورد بررسی قرار گرفته اند. جامعه اماری این نحقیق کارکنان و مدیران شرکت داروسازی وتاک و همچنین مشتریان آن می باشد. در این تحقیق، تجزیه و تحلیل با استفاده از نرم افزار SPSS انجام شد. برای تحلیل داده ها از تحلیل عاملی و ماتریس همبستگی و همچنین تحلیل رگرسیون برای بررسی ارتباط بین متغیرها استفاده شده است. یافته های تحقیق نشانگر این موضوع هستند که عواملی مانند فناوری اطلاعات، مدیریت دانش و یادگیری ، ارتباط با مشتری و نوآوری – کیفیت بر مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر می گذارند. مخصوصا مدیریت دانش و یادگیری نقشی حیاتی در ارتباط با مشتری در این صنعت دارند. هم چنین در این تحقیق مشخص شد که مهم ترین مانع بر سر راه، در صنعت داروسازی ، بودجه های حمایتی ناکافی ، فقدان تعهد مدیریت نسبت به موضوع مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباطات و تعاملات ضعیف می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.