شناسایی عوامل تاثیر گذار برای بهبود کارایی سیستم های CRM در محیط شبکه های اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل تاثیر گذار برای بهبود کارایی سیستم های CRM در محیط شبکه های اجتماعی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل تاثیر گذار برای بهبود کارایی سیستم های CRM در محیط شبکه های اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل تاثیر گذار برای بهبود کارایی سیستم های CRM در محیط شبکه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل تاثیر گذار برای بهبود کارایی سیستم های CRM در محیط شبکه های اجتماعی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از ابزارهای ضروری جهت حصول موفقیت در فروش برای شرکتها می باشند. امروزه با فراگیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی، این شبکه ها دسترسی به مشتریان در زمان بسیار کوتاه را فراهم آورده اند. در شبکه های اجتماعی مجازی برای مدیریت ارتباط با مشتریان محدودیت هایی برای ارتباط دو طرفه وضع شده است. از جمله این محدودیت ها، حفظ حریم خصوصی کاربران و اهمیت نیازهای آنها به تهدیدی برای موفقیت سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری بدل شده است. برای بر طرف نمودن این مشکلات، در این مقاله به شناسایی عوامل موثر بر موفقیت سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه های اجتماعی پرداخته شده است و یک مدل مفهومی جدید ارایه گردیده است تا فروشندگان و شرکتهای تجاری با شناخت بهتر و بهره گیری کاراتر از این عوامل، با بهره برداری از یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کاراتر، محصولات مطلوب تر و متناسب با سلیقه مشتریان خود را ارایه نموده و بدین ترتیب این شرکت ها در کسب و کار خود به موفقیت های بیشتر برسند. نتایج آزمایشات صورت گرفته در این پژوهش نشان داده است که بسترهای اجرایی شبکه های اجتماعی در موفقیت CRM تاثیری ندارد و در مقابل هر کدام از موارد پویایی حضور،استفاده از فناوری های نوین رسانه های اجتماعی، تعامل با مشتری، مدیریت اطلاعات مشتری، و تحلیل اطلاعات مشتری، عوامل تاثیرگذاری در موفقیت CRM شرکت های تجاری هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.