تبیین اثر جنسیت برند بر رفتار مصرف کننده در بستر رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: سایت شبکه اجتماعی اینستاگرام)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین اثر جنسیت برند بر رفتار مصرف کننده در بستر رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: سایت شبکه اجتماعی اینستاگرام) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین اثر جنسیت برند بر رفتار مصرف کننده در بستر رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: سایت شبکه اجتماعی اینستاگرام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین اثر جنسیت برند بر رفتار مصرف کننده در بستر رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: سایت شبکه اجتماعی اینستاگرام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین اثر جنسیت برند بر رفتار مصرف کننده در بستر رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: سایت شبکه اجتماعی اینستاگرام) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

جنسیت برند و اثرات آن بر رفتار مصرف کننده از موضوعاتی است که در سال های اخیر مورد توجه محققان حوزه بازاریابی قرار گرفته است. با توجه به افزایش روزافزون کاربران رسانه های اجتماعی و با در نظر گرفتن آنها به عنوان مشتریان بالقوه کسب و کارها، هدف این تحقیق تعیین چگونگی تاثیر جنسیت برند بر درگیری مشتاقانه این گروه از کاربران با برند، ارزش ویژه برند از دیدگاه آنان و قصد خریدشان در محیط این رسانه ها می باشد. نمونه آماری این تحقیق متشکل از اعضای جامعه شهری بوده است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه ای با مقیاس لیکرت هفت گزینه ای و برای تحلیل آماری داده ها از نرم افزار SPSS ویرایش ۲۲ استفاده شد. نتایج تحلیل ها نشان داد که جنسیت مردانه برند دارای تاثیر معنادار مثبت بر درگیری مشتاقانه کاربران مصرف کننده، ارزش ویژه برند و قصد خرید مصرف کنندگان است و جنسیت زنانه برند نیز دارای تاثیر معنادار مثبت بر درگیری مشتاقانه کاربران مصرف کننده و قصد خرید آنان است. نوآوری این تحقیق، بررسی اثر جنسیت برند بر متغیرهای ذکر شده در محیط مجازی سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان پدیده ای جدید در بازاریابی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.