تاثیر تصویر اجتماعی درک شده بر مادی گرایی و خرید وسواسی بین مشتریان جوان مراکز خرید مدرن یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تصویر اجتماعی درک شده بر مادی گرایی و خرید وسواسی بین مشتریان جوان مراکز خرید مدرن یزد دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تصویر اجتماعی درک شده بر مادی گرایی و خرید وسواسی بین مشتریان جوان مراکز خرید مدرن یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تصویر اجتماعی درک شده بر مادی گرایی و خرید وسواسی بین مشتریان جوان مراکز خرید مدرن یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تصویر اجتماعی درک شده بر مادی گرایی و خرید وسواسی بین مشتریان جوان مراکز خرید مدرن یزد :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

خرید وسواسی جنبه تاریک رفتار مصرف کننده نامیده می شود، زیرا شامل پیامدهای بلند مدتی مانند بدهی، افسردگی و دعواهای خانوادگی است. مطالعات گذشته نشان داده اند که تصویر اجتماعی درک شده و مادی- گرایی بر خرید وسواسی تاثیر مستقیم دارند، ولی این مطالعه نقش میانجی مادیگرایی در رابطه بین تصویر اجتماعی درک شده و خرید وسواسی را نیز مورد سنجش قرار می دهد. داده های مورد نیاز با استفاده از ابزار پرسشنامه گردآوری شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل مشتریان جوان مراکز خرید مدرن یزد و نمونه به دست آمده با استفاده از فرمول کوکران ۱۱۲ نفر می باشد. داده های گردآوری شده با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری بر پایه روش حداقل مربعات جزیی و با بهره گیری از نرم افزار PLS و SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی، از نظر نوع پژوهش همبستگی است. نتایج نشان داد که تصویر اجتماعی درک شده بر مادی گرایی و خرید وسواسی تاثیر مثبت و معنادار دارد و مادی گرایی بر خرید وسواسی تاثیر معنادار ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.