برآورد عوامل کلیدی در موفقیت CRM و شناسایی نقاط ضعف و قوت CRM در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: شرکت فرش ساوین)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
برآورد عوامل کلیدی در موفقیت CRM و شناسایی نقاط ضعف و قوت CRM در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: شرکت فرش ساوین) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد برآورد عوامل کلیدی در موفقیت CRM و شناسایی نقاط ضعف و قوت CRM در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: شرکت فرش ساوین) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برآورد عوامل کلیدی در موفقیت CRM و شناسایی نقاط ضعف و قوت CRM در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: شرکت فرش ساوین)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن برآورد عوامل کلیدی در موفقیت CRM و شناسایی نقاط ضعف و قوت CRM در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: شرکت فرش ساوین) :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
توجه جدی به مشتری، لازمه تداوم فعالیت در بازارهای رقابتی است.از طریق جلب رضایت مشتری، سازمان های می توانند هزینه های تولیدشان را کاسته و درآمدشان را افزایش دهند. مدیریت ارتباط با مشتری به مدیران و سازمان ها در برقراری ارتباط سازنده با مشتریان و حفظ آنها کمک می کند. هدف از این پژوهش اندازه گیری عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری و شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت فرش ساوین در زمینه پیاده سازی CRM می باشد. روش به کار شده در این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و نحوه گردآوری اطلاعات، توصیفی – تحلیلی می باشد. جامعه آماری این تحقیق کلیه کارشناسان، مدیران، معاونین و کارکنان شرکت ساوین می باشد. نتایج حاصل از آزمون های به کار گرفته شده آماری پیرسون و تی استیودنت در این تحقیق نشان داد که شرکت ساوین در دو مولفه کیفیت مراودات و توانمندی مدیریت دانش وضعیت خوب و قابل قبولی داشته و دارای نقطه قوت می باشد ولی در مولفه متغیرهای سازمانی ضعیف عمل کرده است. همچنین وضعیت شرکت در مولفه فناوری نسبت به دیگر مولفه ها به صورت متوسط بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.