اولویت بندی عوامل موثر در جذب و وفاداری مشتریان در شبکه اجتماعی زینک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عوامل موثر در جذب و وفاداری مشتریان در شبکه اجتماعی زینک دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عوامل موثر در جذب و وفاداری مشتریان در شبکه اجتماعی زینک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل موثر در جذب و وفاداری مشتریان در شبکه اجتماعی زینک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عوامل موثر در جذب و وفاداری مشتریان در شبکه اجتماعی زینک :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

بازاریابی الکترونیکی در کسب و کار امروز یک امر ضروری است و در موقعیت سازمانها نقش اساسی ایفا می کند . یکی از ابزارهای بازاریابی الکترونیکی، شبکه های اجتماعی کسب و کار می باشد. پژوهش حاضر با هدف اولویت بندی عوامل موثر در جذب و وفادار ساختن مشتریان در شبکه کسب و کار بین المللی زینک اجرا شده است .فرضیه اصلی تحقیق این است که فعالیت های زینک بر جذب و وفاداری مشتریان تاثیر گذار است. روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی با روش نمونه گیری تصادفی ساده با ابزار پرسشنامه ای که روایی آن توسط متخصصان پژوهش و کسب و کار الکترونیک و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ با ضریب ۰/۸۷ تایید شده است .تعداد ۱۰۰ پرسشنامه به کاربران زینک ایمیل شد که ۸۴ پرسشنامه مورد استفاده قرار گرفت . مطابق نتایج بدست آمده شبکه اجتماعی زینک تاثیر متوسطی در جذب و وفاداری مشتری دارد. ایجاد محتوای غنی و بکر و به اشتراک گذاری آن با ۵۹ درصد بیشترین تاثیر را دارد .گسترش شبکه، پیوستن به گروه ها و شرکت در مباحث هرکدام ۵۸ درصد ، ایجاد گروه های تخصصی مرتبط ، تایید و صحه گذاری کانکشن ها و ارایه پیشنهادهای گوناگون و مناسب برای دیگران هرکدام ۵۷ درصد تاثیر گذار است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.