ارزیابی نقش واسطه ای رقابت پذیری زنجیره تامین در تاثیر بهبود کیفیت محصولات و خدمات به مشتریان بر وفاداری مشتریان در شرکت داروپخش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی نقش واسطه ای رقابت پذیری زنجیره تامین در تاثیر بهبود کیفیت محصولات و خدمات به مشتریان بر وفاداری مشتریان در شرکت داروپخش دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی نقش واسطه ای رقابت پذیری زنجیره تامین در تاثیر بهبود کیفیت محصولات و خدمات به مشتریان بر وفاداری مشتریان در شرکت داروپخش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی نقش واسطه ای رقابت پذیری زنجیره تامین در تاثیر بهبود کیفیت محصولات و خدمات به مشتریان بر وفاداری مشتریان در شرکت داروپخش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی نقش واسطه ای رقابت پذیری زنجیره تامین در تاثیر بهبود کیفیت محصولات و خدمات به مشتریان بر وفاداری مشتریان در شرکت داروپخش :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف کلی تحقیق حاضر ارزیابی نقش واسطه ای رقابت پذیری زنجیره تامین در تاثیر بهبود کیفیت محصولات و خدمات به مشتریان بر وفاداری مشتریان در شرکت داروپخش می باشد.برای این منظور رقابت پذیری زنجیره تامین بر اساس نظریه دکتر صفوی و کیفیت محصولات و خدمات بر اساس نظریه پاراسورامان و همکاران و وفاداری مشتریان بر اساس نظریه آلبرت کاروانا (۲۰۰۲) تعریف و در این راستا چهار فرضیه اصلی تنظیم گردیده است. جامعه آماری تحقیق حاضر عبارت است از ۱۰۰ مشتریان برتر شرکت داروپخش در سطح شهرستان تبریز می باشد.حجم نمونه آماری با استفاده از رابطه کوکران ۷۹ نفر برآورد شده است.و به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده است. ابزار جمع آوری اطلاعات سه پرسشنامه: پرسشنامه رقابت پذیری رنجیره تامین و پرسشنامه بهبود کیفیت و خدمات و پرسشنامه وفاداری مشتریان می باشد که پس از سنجش و روایی و پایایی و اطمینان از آن ، در اختیار نمونه آماری قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده های آماری از روش های آماری توصیفی و استنباطی استفاده شده است. بدین ترتیب که برای طبقه بندی، تلخیص و توصیف داده های آماری از روش آمار توصیفی و در سطح استنباطی برای آزمون فرضیه های تحقیق از آزمونهای معادلات ساحتاری استفاده گردیده است. نتایج حاصل بیانگر آن است که بهبود کیفیت محصولات و خدمات به مشتریان بر وفاداری مشتریان در شرکت داروپخش تاثیر مستقیم و با توجه به نقش میانجی گری رقابت پذیری زنجیره تامین، بهبود کیفیت محصولات و خدمات به مشتریان بر وفاداری مشتریان تاثیر غیر مستقیم دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.