ارزیابی کارایی عملکرد خدمات بانکداری الکترونیک شعب بانک صادرات استان هرمزگان با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کارایی عملکرد خدمات بانکداری الکترونیک شعب بانک صادرات استان هرمزگان با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کارایی عملکرد خدمات بانکداری الکترونیک شعب بانک صادرات استان هرمزگان با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کارایی عملکرد خدمات بانکداری الکترونیک شعب بانک صادرات استان هرمزگان با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کارایی عملکرد خدمات بانکداری الکترونیک شعب بانک صادرات استان هرمزگان با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه لزوم و اهمیت مطالعه کارایی (عملکرد) بانک ها، جهت شناسایی واحدهای ناکارا و برنامه ریزی برای بهبود عملکرد آنها، بویژه برای ارایه خدمات نوینی مانند بانکداری الکترونیک که مزیتهای رقابتی بانکها را به همراه دارد، کاملا پذیرفته شده است. روش تحلیل پوششی داده ها یکی از بهترین روش های تصمیم گیری چند معیاره برای ارزیابی کارایی بانک ها برای اینگونه خدمات نوین است. هدف از این تحقیق بررسی کارایی عملکرد شعب بانک صادرات ایران در استان هرمزگان در زمینه ارایه خدمات بانکداری الکترونیکی با استفاده از تحلیل پوششی داده ها با مقیاس متغیر بوده است. تحقیق از حیث هدف کاربردی و از حیث ماهیت توصیفی – پیمایشی بوده است. ورودی ها و خروجی های این تحلیل معیارهای مالی، معیارهای عملیاتی و معیارهای خاص مربوط به خدمات الکترونیکی بوده اند. جامعه آماری تحقیق ۲۰ شعبه از شعب بانک صادرات در استان هرمزگان و ۱۰۰ مشتری از این ۲۰ شعبه برای سنجش کیفیت خدمات الکترونیک بانکی این شعب بوده است. نتایج تحقیق نشان داده است که از ۲۰ شعبه مورد مطالعه، ۱۷ شعبه کارا و ۳ شعبه ناکارا بوده اند. به طوریکه شعبه شماره ۱۳ یعنی شعبه بندر چارک دارای بیشترین کارایی، شعبه شماره ۳ یعنی شعبه بندر عباس دارای کمترین میزان کارایی بوده است. سه شعبه میناب، قشم و بندر لنگه نیز به ترتیب دارای بیشترین ناکارایی از حیث موارد مطالعه بوده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.