تعیین انتگرال J برای ورق های ترکدار تعمیر شده با وصله کامپوزیتی در سازه های هواپیما


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین انتگرال J برای ورق های ترکدار تعمیر شده با وصله کامپوزیتی در سازه های هواپیما دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین انتگرال J برای ورق های ترکدار تعمیر شده با وصله کامپوزیتی در سازه های هواپیما  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین انتگرال J برای ورق های ترکدار تعمیر شده با وصله کامپوزیتی در سازه های هواپیما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین انتگرال J برای ورق های ترکدار تعمیر شده با وصله کامپوزیتی در سازه های هواپیما :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

یکی از عیوب رایج در بدنه هواپیما ایجاد ترک ناشی از قرارگیری هواپیما در معرض بارهای سازهای و آیرودینامیکی است. در بسیاری از موارد با انتخاب یک روش تعمیری مناسب و انجام تعمیر، میتوان عمر قطعه معیوب را افزایش داد. امروزه استفاده از وصله های کامپوزیتی برای ترمیم قطعات ترکدار بویژه در صنایع هوافضایی با توجه به ویژگی های ممتاز این روش از جمله استحکام بالا، سبک بودن، مقاومت خوب در برابر خوردگی و خواص خوب خستگی، افزایش یافته است. در این تحقیق با استفاده از روش المان محدود سه بعدی و غیر خطی به بررسی عملکرد وصله های کامپوزیتی یک طرفه در مود یک با تحلیل انتگرال J پرداخته شده است. کاهش انتگرال J در نمونه های تعمیر شده یکی از مهم ترین نتایج این تحقیق بود. نتایج به دست آمده نشان داد که برخی از عوامل مانند زاویه الیاف در وصله های کامپوزیتی، جنس وصله، جنس چسب و ورق پایه در عمکرد تعمیر با وصله های کامپوزیتی بسیار مهم است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.