تحلیل وبررسی سیستم های تعلیق: مروری بر تحقیقات گذشته


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل وبررسی سیستم های تعلیق: مروری بر تحقیقات گذشته دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل وبررسی سیستم های تعلیق: مروری بر تحقیقات گذشته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل وبررسی سیستم های تعلیق: مروری بر تحقیقات گذشته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل وبررسی سیستم های تعلیق: مروری بر تحقیقات گذشته :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

سیستم های تعلیق فعال از عملگرهای فعال برای اعمال نیرو و کنترل ارتعاشات بدنه خودرو استفاده می نمایند. عملگرهای فعال در هنگام نیاز، انرژی ارتعاشات را جذب نموده و یا به سیستم انرژی تزریق می کنند. با به کارگیری سیستم بازیابی انرژی، بخشی از انرژی ارتعاشات سیستم تعلیق می تواند به انرژی الکتریکی تبدیل شده و ذخیره گردد. یکی از مهمترین فاکتورهای مورد بررسی در طراحی ارابه فرود هواپیما بررسی اثرات ناشی از فرود هواپیما روی بدنه آن و نقش جاذب ارتعاش به عنوان جذب کننده انرژی ناشی از فرود می باشد. در این جا به تحلیل دینامیکی ارتعاشات ارابه فرود از دو روش تحلیلی و شبیه سازی نرم افزاری پرداخته شده است . ابتدا معادلات دینامیکی فرود هواپیما با شش درجه آزادی نوشته شده است . معادلات برای حل به فضای حالت تبدیل شده و توسط نرم افزار متلب حل شده است . در روش دوم هواپیما در نرم افزار ادامس مدلسازی شده است . اولین گام در تحلیل یک سیستم ارایه یک مدل فیزیکی مناسب و دقیق می باشد . منظور از مدل الزاما مدل پیچیده نیست بلکه مدلی است که رابطه بین متغیرهای حالت سیستم را واقعی تر بیان کند و اهداف طراح آن سیستم را تامین کند . از این مدل های فیزیکی می توان جهت تحلیل پایداری، راحتی سفر و ضرایب سختی فنرها و ضرایب میرایی تحت تاثیر ناهمواری های جاده اشاره کرد . سیستم های تعلیق کنترل پذیر به دو گروه اصلی کنترل پیش خور و کنترل پس خور تقسیم می شود . با توجه به تاخیر زمانی غیرقابل اجتناب در سیستم ها ی کنترل پذیر همواره عملکرد سیستم کنترل شده به طور دقیق متناسب با ورودی تحریک هم بود زمان نخواهد . برای رفع این مشکل از سنسورهایی درخودرو استفاده می شود . یاتاقان های مغناطیسی با توجه به ویژگی منحصر به فرد، در سال های اخیر بسیار مورد توجه محققان قرار گرفته اند . با توجه به نوبودن این، زمینه تحقیقاتی در ایران هدف ازاین تحقیق تدوین فناوری بوده ودر اینجا، مراحل طراحی تحلیل و ساخت سیستم تعلیق مغناطیسی فعال ارایه می شود . فناوری به کار گرفته شده در این سیستم در واقع به عنوان پیش نیاز و به منظور توسعه آن برای دستیابی به پیاده ، دانش ساخت یاتاقان مغناطیسی سازی شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.