بررسی عددی تاثیر همزمان روش های ترکیبی بر عملکرد، احتراق و آلایندگی موتور دیزل پرخوران شده پاشش مستقیم با سوخت دیزل و بیودیزل ۲۰ B


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عددی تاثیر همزمان روش های ترکیبی بر عملکرد، احتراق و آلایندگی موتور دیزل پرخوران شده پاشش مستقیم با سوخت دیزل و بیودیزل ۲۰ B دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عددی تاثیر همزمان روش های ترکیبی بر عملکرد، احتراق و آلایندگی موتور دیزل پرخوران شده پاشش مستقیم با سوخت دیزل و بیودیزل ۲۰ B  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عددی تاثیر همزمان روش های ترکیبی بر عملکرد، احتراق و آلایندگی موتور دیزل پرخوران شده پاشش مستقیم با سوخت دیزل و بیودیزل ۲۰ B،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عددی تاثیر همزمان روش های ترکیبی بر عملکرد، احتراق و آلایندگی موتور دیزل پرخوران شده پاشش مستقیم با سوخت دیزل و بیودیزل ۲۰ B :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از این مطالعه بررسی عددی تاثیر همزمان روش های ترکیبی شامل ، فشار پاشش و تعداد سوراخ انژکتور ۱۳ درصد EGR سرد ۱۲۰ درجه در مقایسه دو سوخت دیزل و بیودیزل B 20 بر روی احتراق، عملکرد و آلایندگی موتور دیزل پاشش مستقیم مجهز به پرخوران در قالب شبیه سازی عددی با نرم افزار AVLFIRE ، CFD می باشد. توجه به کمبود منابع انرژی فسیلی استفاده از سوخت جایگزین بیودیزل که منشا حیوانی و گیاهی دارد ضروری به نظر میرسد. در این تحقیق موتور در شرایط بار کامل کار می کند و سرعت موتور برابر ۲۰۰۰ دور بر دقیقه است. در تمام موارد اعتبار سنجی، نتایج تجربی و عددی توافق خوبی را نشان دادند. در مرحله اول فشار پاشش سوخت از ۱۹۰ تا ۸۰۰بار، زاویه پاشش سوخت از ۱۲۰ تا ۱۴۰ درجه و تعداد سوراخ انژکتور ۴ و ۵ با ثابت نگهداشتن میزان مصرف سوخت با دو سوخت دیزل و بیو دیزل ۲۰ B تغییر داده می شود. در مرحله دوم با اضافه کردن ۱۳ درصد EGR سرد، تغییر زمان پاشش سوخت از ۸ تا ۲۰ درجه از گردش میل لنگ قبل از TDC تغییر دمای هوای ورودی از ۳۱۳ تا ۳۷۳ کلوین نقطه بهینه ازلحاظ آلایندگی و عملکرد برای در مقایسه با دو سوخت دیزل و بیو دیزل B20 مشخص می شود. نتایج نشان می- دهد در نقطه بهینه از لحاظ آلایندگی میزان آلاینده SooT به میزان ۶۰ درصد و آلاینده NOx به میزان ۳۵ درصد با سوخت بیودیزل B20 کاهش یافته و در ازای این تغییرات راندمان حرارتی حدود ۸ درصد افزایش می یابد و فشار پاشش مناسب سوخت ۲۰۰ بار و زاویه پاشش سوخت ۱۴۰ درجه به دست میآید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.