مدیریت استراتژی بازاریابی بین المللی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت استراتژی بازاریابی بین المللی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت استراتژی بازاریابی بین المللی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت استراتژی بازاریابی بین المللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت استراتژی بازاریابی بین المللی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

مدیریت استراتژیکی بازاریابی بینالمللی عبارت است از انجام فعالیتهای تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک شرکت به مشتریان یا مصرفکنندگان خود در بیش از یک کشور، به منظور کسب سود. در سادهترین سطح خود، فرایندی است که در آن یک شرکت تجاری باید در مورد آمیخته فرایند استراتژیک بازاریابی خوددر ورای مرزهای کشورش تصمیمگیری کند . پیچیدهترین سطح آن، شامل ایجاد واحد تولیدی و هماهنگ کردن استراتژی بازاریابی شرکت در سراسر جهان میباشد . مراحل و اصول استراتژی بازاریابی جنبه استاندارد و عمومی دارند و در همه بازارها و کشورها قابل اجرا هستند . تنها وجهتمایز بازاریابی داخلی و بازاریابی بینالمللی در حوزه فعالیت آنهاست . همین تفاوت مهم مبحث جدید بازاریابی بین المللی را بوجود میآورد که از جمله مسایل مورد توجه در آن، آگاهی از مسایل کشورهای دیگر، اتخاذ استراتژیهایمناسب برای ورود به کشورها و بازارهای مختلف و انجام اقدامات خاص در بازارهایی است که برای خارجیان تا حدی بااطمینان کمتر و ریسک بالاتر همراه است . امروزه شرکتها صرفه نظر از زمینه فعالیت خود ( اعم از تولیدی و خدماتی ) ،برای موفقیت و بقای خود در بازارهایرقابتی و به شدت در حال تغییر جهانی ، نیازمند ارایه ارزش بیشتربه مشتریان خود میباشند، ارایه ارزش بیشتراز طریق خلق و کسب مزیت رقابتی پایدارامکان پذیر میباشد، خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار در بازارهای بین المللی مستلزم طراحی و تدوین اثربخش استراتژی بازاریابی بین الملل میباشد . اما قبل از هر کاری باید اهمیت بازارهای بین المللی ، وراهکارهای ورود به این بازارها را بررسی کنیم . زیرا امروزه شرکتها مرزها را زیر پا گذاشته و جهانی شده اند . لذا این تحقیق جهت پاسخگویی به سوالات ذیل صورت گرفته است .مفهوم مدیریت استراتژی بازاریابی بین المللی چیست گونه ها یا انواع مدیریت استراتژی های بازاریابی بین الملل کدامند اهمیت مدیریت استراتژی بازاریابی بین المللی چیست مدیریت استراتژی ورود به بازار بین المللی کدامند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.