بررسی تاثیر رضایت مشتری، تعهد و اعتماد بر تبلیغات شفاهی دورههای آموزشی جهاد دانشگاهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رضایت مشتری، تعهد و اعتماد بر تبلیغات شفاهی دورههای آموزشی جهاد دانشگاهی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رضایت مشتری، تعهد و اعتماد بر تبلیغات شفاهی دورههای آموزشی جهاد دانشگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رضایت مشتری، تعهد و اعتماد بر تبلیغات شفاهی دورههای آموزشی جهاد دانشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رضایت مشتری، تعهد و اعتماد بر تبلیغات شفاهی دورههای آموزشی جهاد دانشگاهی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تبلیغات شفاهی به عنوان یک منبع اطلاعاتی میتواند نهاده قدرتمندی در تصمیم گیری باشد. لذا بسیاری از شرکتها بر ایجاد رابطه با مشتریان تمرکز میکنند تا گفتهها و تبلیغات شفاهی مثبت را تقویت نمایند. پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر رضایت، تعهد و اعتماد بر تبلیغات شفاهی دورههای آموزشی جهاد دانشگاهی انجام شده است. این پژوهش از نظر دسته بندی تحقیقات برحسب هدف، از نوعکاربردی و از نظر دسته بندی بر حسب نحوهی گردآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی است. ابزار اصلی گردآوری دادهها در این تحقیق پرسش نامه است. جامعهی آماری این پژوهش، فراگیران شرکت کننده در دورههای آموزشی جهاد دانشگاهی در سطح استانمازندران )شهرهای بابل، بابلسر،آمل، ساری و بهشهر( بوده است. حجم نمونه با توجه به نتایج فرمول کوکران، ۳۲۲ پرسشنامه نمونه تعیین شد. یافتههای پژوهش نشان میدهد، رضایت مشتری، اعتماد و تعهد عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی دورههای آموزشی جهاد دانشگاهی بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.