بررسی مقایسه ای یادگیری خودنظم ده در دانش آموزان عادی و تیزهوش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای یادگیری خودنظم ده در دانش آموزان عادی و تیزهوش دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای یادگیری خودنظم ده در دانش آموزان عادی و تیزهوش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای یادگیری خودنظم ده در دانش آموزان عادی و تیزهوش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای یادگیری خودنظم ده در دانش آموزان عادی و تیزهوش :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، تبیین تفاوت یادگیری خود نظم ده در بین دانش آموزان دبیرستان های دوره اول تیزهوشان و عادی است. نمونه آماری پژوهش ۳۸۸ نفر، شامل ۱۹۷ نفر دانش آموز تیزهوش و ۱۹۱ نفر دانشآموز عادی بودند که از طریق نمونهگیری تصادفی خوشهای چند مرحله ای از میان نواحی چهارگان هآموزش و پرورش شهر شیراز انتخاب شدند. یادگیری خودنظم ده از طریق مقیاس پرسشنامه راهبردهای انگیزشی پینتریچ و همکاران (۱۹۹۱ (مورد سنجش قرار گرفت. برای تحلیل دادههای پژوهش از شاخص ها و روشهای آماری شامل میانگین، انحراف معیار و تحلیل واریانس چند متغیره (مانو ا) استفاده شد . نتایج رگرسیون چند متغیره نشان داد بین دو گروه تیزهوش و عادی در ابعاد ارزش گذاری درونی، راهبردهای شناختی و خود تنظیمی، تفاوت معناداری وجود دارد ولی در بعد خودکارآمدی تفاوت معناداری مشاهده نشد و با توجه به اینکه میانگین نمرات گروه تیزهوش در همه ابعاد ذکر شده به غیر از اضطراب امتحان بیشتر میباشد، پیشنهاد میشود از نتایج پژوهش حاضر در طراحی برنامههای آموزشی استفاده گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.