مروری بر آمیخته بازاریابی: ۴ پی یا بیشتر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر آمیخته بازاریابی: ۴ پی یا بیشتر دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر آمیخته بازاریابی: ۴ پی یا بیشتر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر آمیخته بازاریابی: ۴ پی یا بیشتر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر آمیخته بازاریابی: ۴ پی یا بیشتر :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف اصلی این مقاله مروری بر آمیخته بازاریابی رایج و قابل استفاده در مباحث مربوط به بازاریابی می باشد. این مقاله برای بازاریابان ایده کاربردی فراهم می نماید و هم چنین یک ابزار کاربردی برای تحقق اهداف عملیاتی بازاریابی آن ها قرار می گیرد. رایج ترین تعریف آمیخته بازاریابی عبارت است از عرضه محصول مناسب در محل مناسب با قیمت مناسب و در زمان مناسب. که در باب این تعریف بوردن اولین کسی بود که به واژه آمیخته بازاریابی اشاره کرد. اگرچه وی به طور رسمی اعلام نکرد اما بعدها مک کارتی این تعریف را اصلاح کرد و پس از آن بود که به همراه پریلت عوامل آمیخته بازاریابی را عوامل قابل کنترل که یک سازمان می تواند از این مختصات به خشنودی بازار هدف خود دست یابد، تعریف کرد. نقدهای فراوانی به امیخته بازاریابی شده اما چیزی که تابحال جا مانده همین ۴ پی می باشد. آیا این ۴ عامل به اندازه کافی کارایی دارند یا خیر

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.