شناسایی عوامل موثر بر جذب سپرده های بانکی بر اساس عناصر آمیختهبازاریابیP 7 و اولویت بندی این عوامل با استفاده از مدل فازی( AHP )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر بر جذب سپرده های بانکی بر اساس عناصر آمیختهبازاریابیP 7 و اولویت بندی این عوامل با استفاده از مدل فازی( AHP ) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر جذب سپرده های بانکی بر اساس عناصر آمیختهبازاریابیP 7 و اولویت بندی این عوامل با استفاده از مدل فازی( AHP )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر جذب سپرده های بانکی بر اساس عناصر آمیختهبازاریابیP 7 و اولویت بندی این عوامل با استفاده از مدل فازی( AHP )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر جذب سپرده های بانکی بر اساس عناصر آمیختهبازاریابیP 7 و اولویت بندی این عوامل با استفاده از مدل فازی( AHP ) :

تعداد صفحات :۳۳

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر، شناسایی عوامل موثر بر جذب سپرده های بانکی بر اساس عناصر آمیخته بازاریابی p 7 و اولویت بند ی این عوامل با استفاده از مدل فازی AHP بود. تحقیق حاضر از نوع توصیفی اکتشافی است. در تحقیق حاضر تعداد ۲۹۱ شعبه بانک ملت – شهر تهران به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شده است، انتخاب شده اند. در تحقیق حاضر نمونه گیری از طریق نمونه گیری خوشه ای و بصورت تصادفی مورد بررسی قرار گرفت، طبق تقسیم بندی مناط ق شهر تهران ۵ منطقه تعریف شد و بصورت تصادفی ۳منطقه از ۵ منطقه بانکی انتخاب و با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۱۶۹ شعبه از شعب بانک ملت شهر تهران به عنوان نمونه در نظر گرفته شد. ابزار اصلی گردآوری داده ها با استفاده از پرسشنامه استاندارد مقایسات زوجی با طیف لیکرت در خصوص مطالعه موردی (شعب بانک ملت شهر تهران) بود. برای ای منظور پرسش نامه طراحی شده این تحقیق بصورت مقایسات زوجی با طیف لیکرت در اختیار استاد مشاور و راهننا قرار گرفت و پس از اصلاحات و ویرایش نهایی در اختیار ننونه آماری قرار گرفت. با استفاده از تکنیکاختیار استاد مشاور و راهننا قرار گرفت و پس از اصلاحات و ویرایش نهایی در اختیار نمونه آماری قرار گرفت. با استفاده از تکنیک Fuzzy AHP تجزیه و تحلیل اطلاعات صورت پذیرفت. در تحقیق حاضر هفت معیار خدمت، قیمت، تبلیغات، امکانات، پرسنل فرآیند و مکان جهت رتبه بندی مورد بررسی قرار گرفت. مشخص شد که، بیشتری اولویت مربوط به معیار خدمت با میزان ۰/۳۲۸ میباشد و معیارهای قینت، تبلیغات، امکانات، پرسنل و فرآیند در رت ه های بعدی با وزن ها ۰/۲۶۸، ۰/۱۴۳، ۰/۱۲۲، ۰/۰۸۱ ، ۰/۰۳۹ قرار دارند. همچنین کنتری اولویت به معیار مکان با میزان ۰/۰۱۹ اختصاص یافته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.