رابطه بازاریابی داخلی و عملکرد مالی شرکت های الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بازاریابی داخلی و عملکرد مالی شرکت های الکترونیکی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بازاریابی داخلی و عملکرد مالی شرکت های الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بازاریابی داخلی و عملکرد مالی شرکت های الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بازاریابی داخلی و عملکرد مالی شرکت های الکترونیکی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این پژوهش به لحاظ هدف از نوع کاربردی، از حیث روش به دست آوردن داده ها از نوع توصیفی همبستگی – است و از نظر نوع داده های گردآوری شده که به وسیله پرسشنامه به دست آمده اند، ازنوع کمی میباشد . برای سنجش بازاریابی داخلی از پرسشنامه استاندارد نوده و دیگران ۲۰۰۳ با ۱۲ سوال و برای سنجش عملکرد مالی از پرسشنامه استاندارد مون ۲۰۱۳ با ۱۲ سوال در مقیاس ۵ درجه ای لیکرت استفاده شده است که اعتبار پرسشنامه های مذکور با روش اعتبار یابی آلفای کرونباخ به ترتیب ۰/۸۸ و ۰/۸۱ محاسبه شده است. جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان نمایندگی های سامسونگ الکتیرونیکس در شیر تهران می باشند که تعداد آنرا ۲۹۰ نفر بوده و با استفاده از جدول مورگان، نمونه ای به حجم ۱۶۵ نفر با روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای تک مرحله ای انتخاب شده اند. با استفاده از نرم افزارهای آماری اس .پی .اس .اس و لیزر برای تجزیه و تحلیل داده ها در سطح آمار توصیفی از میانگین، انحراف استاندارد، فراوانی و فراوانی درصد و در سطح آمار استنباطی از آزمون کلموگروف اسمیرنوف، مدلسازی معادلات ساختاری و مدل تحلیل رگرسیون استفاده شد و نتایج نشان داد که بازاریابی داخلی و ابعاد آن (رسالت، بهبود و توسعه، پاداش ) با عملکرد مالی در نمایندگی سامسونگ الکترونیک در تهران رابطه دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.