ترویج و تبلیغ کیفیت خدمات مالی و جذب مشتری در بانک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ترویج و تبلیغ کیفیت خدمات مالی و جذب مشتری در بانک دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ترویج و تبلیغ کیفیت خدمات مالی و جذب مشتری در بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ترویج و تبلیغ کیفیت خدمات مالی و جذب مشتری در بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ترویج و تبلیغ کیفیت خدمات مالی و جذب مشتری در بانک :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق اولویت بندی کیفیت خدمات مالی با تحلیل روش سلسله مراتبی در بانک های کشاورزی شهر همدان می باشد. برای رسیدن به اهداف تحقیق نمونه ای شامل ۶۰ نفر از صاحبنظران با و افراد خبره انتخاب شد. برای رسیدن به اهداف تحقیق پرسشنامه مقایسات زوجی معیارها طراحی و در بین افراد خبره توزیع گردید. روش آماری برای جواب دادن به سوالات تحقیق تحلیل سلسله مراتبی یا ahp می باشد. یافته های تحقیق نشان می دهد که مبادلات روزانه با وزن نسبی ۰.۴۴۲ در بین همه عو امل بیشترین تاثیر را دارد و ارایه خدمات با وزن نسبی ۰.۳۹۳ در اولویت دوم و توزیع خدمات بانکی با وزن نسبی ۰.۱۰۲ در اولویت سوم و ترویج خدمات با وزن نسبی ۰.۰۶۲ اولویت چهارم قرار دارد. نرخ ناسازگاری مقایسات زوجی ۰.۰۸ بدست آمده است که چون کمتر از ۰.۱ است، سازگاری این مقایسات قابل قبول می باشد در پایان جهت پیشبرد اهداف این پژوهش پیشنهادهایی به شرح ذیل ارایه می گردد: دخالت دادن خواسته های مشتری در روند فعالیت ها، کوتاه کردن زمان سپرده گذاری و پرداخت وام،کاهش نرخ سود بانکی، کاهش کارمزد سالیانه در ازای پرداخت وام، تکریم ارباب رجوع و انجام به موقع کار او در بانک .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.