تاثیر مدیریت منابع انسانی بر رضایت مشتریان در بخش خدمات(مطالعه موردی: بانک شهر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مدیریت منابع انسانی بر رضایت مشتریان در بخش خدمات(مطالعه موردی: بانک شهر) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مدیریت منابع انسانی بر رضایت مشتریان در بخش خدمات(مطالعه موردی: بانک شهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر رضایت مشتریان در بخش خدمات(مطالعه موردی: بانک شهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مدیریت منابع انسانی بر رضایت مشتریان در بخش خدمات(مطالعه موردی: بانک شهر) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر رضایت مشتریان در بخش خدمات میباشد. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر ماهیت گردآوری داده ها توصیفی پیمایشی میباشد. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه است. جامعه آماری شامل، کلیه کارکنان بانک شهر تهران میباشد. تعداد نمونه بااستفاده از جدول مورگان ۳۱۴ نفر میباشد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از معادلات ساختاری و نرم افزار اسمارت پی ال اس استفاده شده است. نتایج تحقیق حاکی از این است که رابطه مثبت و معنا دار بین مدیریت منابع انسانی و رضایت مشتریان وجود دارد، بنابراین مدیران میتوانند با در دستور کار قرار دادنفعالیتهایی جهت کاهش فرسودگی، افزایش رضایت کارکنان، افزایش سطح کیفی خدمات، گامی مثبت در جهت افزایش رضایت مشتریان و وفاداری آنها بردارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.