تاثیر عشق به برند بر قصد خرید بواسطه ی وفاداری به برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عشق به برند بر قصد خرید بواسطه ی وفاداری به برند دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عشق به برند بر قصد خرید بواسطه ی وفاداری به برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عشق به برند بر قصد خرید بواسطه ی وفاداری به برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عشق به برند بر قصد خرید بواسطه ی وفاداری به برند :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه تعدد نام های تجاری و رقبا باعث شده است که مردم بیشتر از پیش در معرض انواع برند ها با انواع استراتژی ها، تبلیغات، ترفیعات و ابزار های گوناگون قرار بگیرند، لذا این موضوع باعث شده است که سازمان ها به منظور حفظ حیات خود و کسب سهم بیشتر از بازار در این فضای رقابتی در صدد کشف روابط موثرتر با مشتریان و مصرف کنندگان برآیند و به مدیریت روابط برند خود با مصرف کنندگان بپردازند. مدیریت روابط برند و توسعه آن بدون شناسایی و مطالعه متغیر های اثر گذار بر مشتریان امکان پذیر نمی باشد، از اینرو به منظور بررسی متغیر های اثر گذار در ایجاد رابطه بهتر بین برند و مصرف کننده این پژوهش قصد دارد الگویی از روابط برند را موردبررسی قرار دهد. بر این اساس، هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر عشق به برند بر قصد خرید بواسطه ی وفاداری به برند می باشد. در همین راستا، مسیر هایی که عشق به برند، قصد خرید را تحت تاثیر قرار می دهد، بررسی شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.