بررسی تاثیر هویت فرهنگی و قوم گرایی مصرف کننده بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتناولویت خرید از برندهای داخلی در مقابل برندهای خارجی(مطالعه موردی: صنعت پوشاک در شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر هویت فرهنگی و قوم گرایی مصرف کننده بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتناولویت خرید از برندهای داخلی در مقابل برندهای خارجی(مطالعه موردی: صنعت پوشاک در شهر اصفهان) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر هویت فرهنگی و قوم گرایی مصرف کننده بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتناولویت خرید از برندهای داخلی در مقابل برندهای خارجی(مطالعه موردی: صنعت پوشاک در شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر هویت فرهنگی و قوم گرایی مصرف کننده بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتناولویت خرید از برندهای داخلی در مقابل برندهای خارجی(مطالعه موردی: صنعت پوشاک در شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر هویت فرهنگی و قوم گرایی مصرف کننده بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتناولویت خرید از برندهای داخلی در مقابل برندهای خارجی(مطالعه موردی: صنعت پوشاک در شهر اصفهان) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

این پژوهش درصدد است تا بررسی تاثیر هویت فرهنگی و قوم گرایی مصرف کننده بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن اولویت خرید از برندهای داخلی در مقابل برندهای خارجی را در قالب الگوی مفهومی بازنمایی و سنجش نماید. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی است و از نظر نحوه اجرا توصیفی، پیمایشی با رویکردهمبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه مشتریان پوشاک در شهراصفهان میباشد. که به دلیل نامحدود بودن جامعه آماری، ۱۸۵ نفر از جامعه آماری از طریق نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسش نامه محقق ساخته به تعداد ۳۰ سوال میباشد. که روایی آن با استفاده از نظر اساتید، متخصصان و صاحب نظران مدیریت و پایایی آن از طریق شاخص آلفای کرونباخ معادل ۰/۸۹ به دست آمد. اطلاعات جمع آوری شده بوسیله نرم افزارهای SPSS و AMOS از طریق آزمونهای آماری در دوسطح توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بر مبنای نتایج به دست آمده تمامی فرضیه های پژوهش به غیر از فرضیه پنجم مورد تایید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.