بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی در کلاس جهانی، درموفقیت بنگاه های اقتصادی، مورد مطالعه شرکت های EPC


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی در کلاس جهانی، درموفقیت بنگاه های اقتصادی، مورد مطالعه شرکت های EPC دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی در کلاس جهانی، درموفقیت بنگاه های اقتصادی، مورد مطالعه شرکت های EPC  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی در کلاس جهانی، درموفقیت بنگاه های اقتصادی، مورد مطالعه شرکت های EPC،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی در کلاس جهانی، درموفقیت بنگاه های اقتصادی، مورد مطالعه شرکت های EPC :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در این پژوهش با عنوان بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی در کلاس ج هانی، در موفق یت بن گاه های اقتصادی، مورد مطالعه شرکت های EPC ، با هدف بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی در کلاس جهانی با فاکتورهای ، مدیریت استعداد، جایگاه یابی ر قابتی، تو سعه بر ند، ارز یابی عمل کرد، پشتیبانی فروش ، برای اینگونه بنگاه ها پرداختیم. ابتدا با نگاهی به ادبیات تولید در کلاس جهانی پرداختیم، و پس از آن مدل مفهومی که نشانده فاکتور های بازار یابی کلاس جهانی(پنج فاکتور) شامل، مدیریت استعداد، جایگاهیابی رقابتی، توسعه برند، ارز یابی عمل کرد، پشتیبانی فروش که در ا ین پژوهش مورد استفاده قرار گرفته اند ارایه گردیده است.در بخش بعد به معر فی روش تحقیق با عنوان تحقیق کاربردی که جامعه آماری آن شرکتهای پیمانکاری۱۴۰ نفر به روش EPC میباشند پرداخته و با معرفی ابزار تحقیق(پرسشنامه شامل ۸۸ سوال)به پایاییآن پرداختیم. سپس با ا ستفاده از م نابع به د ست آ مده از جامعه آماری و بهرهگیری از نرم افزار Amoss با تحلیل و آنالیز یافته ها پرداختیم که نشاان میدهد، استراتژی بازاریابی در کلاس جهانی منجر به نتایج منفعت آوری، ارتقاء بهره وری، ا فزایش کیفیت ، ا فزایش انعطاف پذیری و افزایش رضایت در اینگونه بنگاهها که همان فرضیه های پژوهش است می- شود. و در آخر با توجه به اثبات کلیه فرضیه های پژوهشهای پیشنهاداتی به اینگونه شرکتها ارایه گردید.شایان ذکر آنکه این پژوهش در بهار و تابستان سال ۱۳۹۵ در شرکتهای مربوطه انجام گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.