بازاریابی در ایجاد تقاضا برای خدمات بانکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی در ایجاد تقاضا برای خدمات بانکی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی در ایجاد تقاضا برای خدمات بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی در ایجاد تقاضا برای خدمات بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی در ایجاد تقاضا برای خدمات بانکی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش، بررسی تاثیر بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات بانکی است زیرا بازاریابی از ابزارهایی است که می تواند تقاضای بهینه برای رشد خدمات بانکی را افزایش دهد و از مهم ترین عوامل متمایزکننده بانک ها از سایر رقبایشان می باشد . این پژوهش بر مبنای هدف از نوع کاربردی، ازحیث روش به دست آوردن داده ها از نو توصیفی پیمایشی و از نظر نوع داده های گردآوری شده که به وسیله پرسشنامه به دست آمده اند، از نو کمی می باشد. برای سنجش بازاریابی خدمات و تقاضای بهینه خدمات بانکی از پرسشنامه استفاده گردید. برای محاسبه پایایی پرسشنامه در این تحقیق، ابتدا برای انجام مطالعات اولیه و گردآوری اولیه داده ها آزمایشی به تعداد ۳۰ عدد پرسشنامه پخش و جمع آوری گردید با استفاده از نرم افزار اس.پی.اس.اس و با روش اعتباریابی آلفای کرونباخ، اعتبار پرسشنامه بازاریابی ۸۴% پرسشنامه تقاضای بهینه خدمات بانکی ۸۶% به دست آمد. جامعه آماری تحقی،، کارکنان بانک می باشند. که تعداد آن ها ۴۹۸ نفر بوده و نمونه ای با استفاده از جدول کرجسی و مورگان به حجم ۲۱۷ نفر تعیین گردیده و با روش نمونه گیری طبقه بندی خوشه ای، نمونه گیری شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.