اخلاق در حسابداری وگزارشگری اجتماعی شرکتها CSR


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اخلاق در حسابداری وگزارشگری اجتماعی شرکتها CSR دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اخلاق در حسابداری وگزارشگری اجتماعی شرکتها CSR  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اخلاق در حسابداری وگزارشگری اجتماعی شرکتها CSR،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اخلاق در حسابداری وگزارشگری اجتماعی شرکتها CSR :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

ماهیت کار انجام شده توسط حسابداران و حسابرسان نیاز به سطح بالایی از اخلاق دارد. سهامداران، سهامداران بالقوه، و دیگر کاربران از اطلاعات صورتهای مالی برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد سرمایه گذاری استفاده کنند. شناخت اخلاق می تواند حسابداران و حسابرسان را برای غلبه بر معضلات اخلاقی کمک کند، همچنین به آنها برای انتخاب صحیح کمک می کند، اگر چه ممکن است به نفع شرکت نباشد، اما برای سرمایه گذاران و ذینفعانی که از این اطلاعا استفاده می کنند، مفید است.امروزه شرکتها بر طبق یک اصل پذیرفته شده،نیازمند تهیه صورتهای مالی در جهت تشریح عملکرد خویش بوده و به این موضوع به شکل شفاف در قوانین و مقررا مالی اشاره شده است.با این حال فعالیتهای یاک شرکت فقط متوجه کسانی کاه در آن سرمایه گذاری مالی انجام داده اند،نبوده و گروههای دیگر هم بطور مستقیم و غیر مستقیم مانند کارمندان،فروشندگان،مصرف کنندگان و مناطقی که شرکتها درآنجا فعالیت می نمایند را در بر می گیرد. بنابراین می توان اینگونه بیان کرد که همه شرکتها باید نسبت به این گروهها مسیول و پاسخگو باشند. هدف از این پژوهش بررسی جایگاه مفاهیم اخلاقی در حسابداری در گزارشگری اجتماعی شرکتها می باشد. روش بکار گرفته شده در این پژوهش گزارشگری مسیولیتهای شرکت یا گزارشگری اجتماعی شرکت CSR1 می باشد و به توضیح مفاهیم اخلاقی در ارتباط با CSR و بررسی نظرات مربوط به ماهیت شرکتها و نحوه تعامل با جامعه ای که در آن فعالیت می کنند می پردازد.نتایج این مطالعه نشان میدهد که مدیران شرکتها تمایل دارند که گزارشگری اجتماعی شرکت را بصورت محدود و متناسب با هدفحداکثر سازی ثرو سهامداران بکار گیرند. همچنین در مواردی دیده شده است که مدیران معتقدند فشارهای اجتماعی باعث ایجاد نیاز به پاسخگویی شرکتها شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.