ارزشیابی کیفیت نظام آموزش معماری در دانشگاه ها با تاکید بر مدل سازی مفهومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی کیفیت نظام آموزش معماری در دانشگاه ها با تاکید بر مدل سازی مفهومی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی کیفیت نظام آموزش معماری در دانشگاه ها با تاکید بر مدل سازی مفهومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی کیفیت نظام آموزش معماری در دانشگاه ها با تاکید بر مدل سازی مفهومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی کیفیت نظام آموزش معماری در دانشگاه ها با تاکید بر مدل سازی مفهومی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

توسعه روزافزون فعالیت های آموزشگاهی و دانشگاهی و رشد چشمگیر دنیای ارتباطات و اطلاعات، باعث ایجاد تحولات بی شماری درنظام های آموزش عالی شده است. متاثر از این تحولات، نقش ارتباطات و اطلاعات و همچنین تقاضا برای دانش در حوزه آموزشمعماری، با تحول و اصلاحات مهمی همراه بوده است. یکی از مهمترین چالش های مطرح شده، بهبود کیفیت و ارتقای بهره وری درآموزش معماری است. از این رو کیفیت در آموزش معماری در راس امور قرار گرفته و از پرداختن بدان وظایف مهم نظام آموزشاین رشته به شمار می آید.با توجه به ساختار پیچیده فعالیت های آموزشی و تنوع سطح انتظار متقاضیان آموزش معماری، دستیابی به روش شناسی ارزیابیآن، موضوع تحقیقات متعدد و زمینه ساز چالش های فکری گسترده ای بوده است. بدون شک پرداختن به ارزشیابی عملکرد نظامآموزش معماری، در شرایط و مناسبات پیچیده تر، به مراتب حوزه گسترده تری را شامل می گردد. از این رو دستیابی به رویکرد وروشی مناسب به منظور ارزشیابی عملکرد آموزش معماری، که بتواند پیچیدگی های مورد بحث را به نحو قابل قبولی مورد بررسیقرار دهد و تصویر دقیق و درستی از واقعیت ارایه کند، ضروری به نظر می رسد.با توجه به آنچه بیان شد؛ این مقاله ابتدا به بازخوانی و واکاوی مفهوم ارزشیابی و تمیز دادن آن از مفهوم ارزیابی، خواهدپرداخت. همچنین مفهوم کیفیت و حوزههای مورد نیاز برای آن را در نظام آموزش معماری بررسی خواهد نمود. در ادامه ساز و کارانجام ارزشیابی صحیح، با تاکید بر فرآیند تحول از مفهوم به مصداق، کنترل تغییرات و پیشرفت نتایج، با استفاده از روشمشابه سازی، همراه با مدلسازی مفهومی در پژوهش، مورد مداقه قرار خواهد گرفت. در نهایت، به واسطه شناخت فرآیند ارزشیابی،راهکارهایی مناسبی به منظور ارتقای کیفیت آموزش معماری و پاسخگویی به نیازهای فرد و جامعه ارایه خواهد شد. از جمله اینراهکارها که به عنوان مولفه های بنیادین معرفی گردیده اند؛ پرداختن به مفاهیمی همچون اصول علمی، شاخص های ارزیابی، ضوابطکنترل استاندارد محصولات نهایی، معیارهای ارزشیابی و مقایسه فرآورده های متفاوت معماری با یکدیگر خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.