طراحی الگوی ارزشیابی عملکرد کارکنان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی الگوی ارزشیابی عملکرد کارکنان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی الگوی ارزشیابی عملکرد کارکنان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی الگوی ارزشیابی عملکرد کارکنان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی الگوی ارزشیابی عملکرد کارکنان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

ارزیابی عملکرد از جمله ابزارها و وسایل موثر مدیریت منابع انسانی است که با به کارگیری صحیح این ابزارها نه تنها هدفها و ماموریتهای سازمان با کارایی مطلوب تحقق می یابد بلکه منافع کارکنان و جامعه نیز تامین می گردد. هدف این پژوهش طراحی الگویارزیابی عملکرد کارکنان برای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران می باشد. در این تحقیق پس از بررسی مبانی نظری درحوزه ارزیابی عملکرد و مدیریت عملکرد، دو مدل ارزیابی کارت امتیازی متوازن و مدل تعالی کیفیت اروپا (EFQM) به عنوان مبنایاصلی تدوین الگو در نظر گرفته شد. با توجه به ساختار مدل تعالی، با بررسی مبانی نظری ۳ بعد اصلی در حوزه ارزیابی عملکردشناسایی گردید و برای هر یک از این ابعاد نیز مولفه ها و شاخص های شناسایی گردید. در مجموع ۲۴ مولفه و ۷۶ شاخص شناساییشد. با توجه به اینکه رویکرد پژوهش کیفی بوده است، لذا روش دلفی به عنوان یک روش کیفی مورد استفاده قرار گرفته است. پس ازتعیین اعضاء پانل خبرگان درون سازمانی (۱۵ نفر) در سه مرحله دلفی اطلاعات اعم از ابعاد، مولفه ها و شاخص ها به اعضاء پانل هاارایه گردید تا نظرات خود را در مورد میزان متناسب بودن شاخص ها ارایه نمایند و چنانچه شاخص جدیدی را نیز مدنظر دارندپیشنهاد کنند. پس از انجام دو مرحله از دلفی اجماع نهایی در خصوص مولفه ها و شاخص ها حاصل گردید و در مرحله سوم اقدام بهتعیین اولویت شاخص ها گردید و اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی تحلیل و اولویت هر یک از ابعاد،مولفه ها و شاخص ها تعیین شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.