تاثیر رسانه های اجتماعی بر جذب گردشگران خارجی مورد مطالعه: شهر شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر رسانه های اجتماعی بر جذب گردشگران خارجی مورد مطالعه: شهر شیراز دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر رسانه های اجتماعی بر جذب گردشگران خارجی مورد مطالعه: شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر رسانه های اجتماعی بر جذب گردشگران خارجی مورد مطالعه: شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر رسانه های اجتماعی بر جذب گردشگران خارجی مورد مطالعه: شهر شیراز :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در سال های اخیر با رشد صنعت گردشگری، کشور ایران و بالاخص شهر شیراز به دلیل دارا بودن منابع وپتانسیل های گردشگری تاریخی، فرهنگی و طبیعی موجود، نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب نمودهاست. از سوی دیگر، با رشد تکنولوژی در دهه های اخیر، فضای موجود در اینترنت امکاناتی را برای بازاریابان و تقاضا کنندگان محصولات و خدمات ایجاد کرده است تا بتوانند با صرفه جویی در هزینه و زمان خود بهاهداف مورد نظرشان دست یابند. از این رو، استفاده بهینه از این فرصت مناسب جهت تبلیغات در حوزهگردشگری می تواند به این صنعت در کشور ایران کمک قابل توجهی کند. هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر جذب گردشگران خارجی با مطالعه موردی شهر شیراز می باشد. از این رو، پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ روش، توصیفی پیمایشی است. روش جمع آوری اطلاعات، روش – کتابخانه ای و روش جمع آوری داده های مورد نظر، پرسشنامه است. جامعه آماری این پژوهش شامل ۳۸۶ نفر از گردشگران خارجی ورودی به شهر شیراز است که به صورت تصادفی انتخاب شدند. تجزیه و تحلیل داده ها،با استفاده از نرم افزار SPSS و با کمک آزمون t یک نمونه ای انجام شده است. نتایج نشان می دهد که با توجه به استفاده اکثر گردشگران از اینترنت و رسانه های اجتماعی برای کسب اطلاعات، اینترنت و تبلیغات گردشگریدر آن و همچنین رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی موجود در آن ها می توانند به عنوان بستری مناسب برای تبلیغات و ارایه اطلاعات گردشگری به گردشگران کمک بسیاری به جذب گردشگران کند و باعث رونقبیشتر صنعت گردشگری و اقتصاد شهر شیراز شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.