تجزیه وتحلیل مشتری مداری در بانک کشاورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه وتحلیل مشتری مداری در بانک کشاورزی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه وتحلیل مشتری مداری در بانک کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه وتحلیل مشتری مداری در بانک کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه وتحلیل مشتری مداری در بانک کشاورزی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

نظام بانکی همچون چرخدندهای است که از یک سو میتواند موجب حرکت موتور اقتصاد کشور شود و از سوی دیگر درصورت ناکارآمدی عامل فروپاشی و شکست اقتصاد ملی کشور خواهد بود. باتوجه به محیط رقابتی و وجود سازمانهای قویتر در این حوزه، نیاز به تغییر وتحولات اساسی در بازاریابی نظام بانکی احساس میشودمشتری مداری و تلاش برای جذب مشتریان جدید در شعب بانک ها و برقراری روابط درازمدت با آنها، بانکها را وادار میسازد تا با بهکارگیری استراتژیهای بازاریابی بانکی مناسب در جهت آموزش کارکنان به ویژه درشعب، نسبت به این مهم اقدام نمایند.هدف از این مقاله تجزیه وتحلیل مشتری مداری در بانک کشاورزی است. این مقاله توصیفی بوده و اطلاعات آن به صورت کتابخانه ای گردآوری شده است. یافته های نشان داد که کارکنانی که به طور دایم با مشتریان در ارتباط هستند از مهمترین افراد بانک هستند و باید اطمینان حاصل کرد که رفتار آنان با مشتریان مناسب، دوستانه و محترمانه است. با تبلیغات می توانمردم را به بانک جذب کرد، ولی تبدیل آنان به مشتریانی وفادار مشکل است و این امر بستگی به این دارد که بانک تا چه حد توانسته است مشتریان را راضی و خشنود کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.