بررسی نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک کشاورزی در جذب و حفظ مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک کشاورزی در جذب و حفظ مشتری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک کشاورزی در جذب و حفظ مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک کشاورزی در جذب و حفظ مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک کشاورزی در جذب و حفظ مشتری :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
نظام بانکی کشور نیازمند تحول در حوزه ی بازاریابی است، اما تحولی که مبتنی بر گردش رقابتی، انگیزش لازم، دانش روز و رویکرد ورفتار حرفه ای باشد . چیزی که برای مشتریان ارزش تعیین کننده و نهایی را دارد توانایی بانک در ارایه سرویس مورد نظرشان است از اینرو بانک ها برای کارآمد شدن نیازمند به دست آوردن اطلاعات کافی از مشتری، درک علایق و خواسته ها و توسعه روابط با او هستند. برهمین اساس هدف از این مقاله بررسی نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک کشاورزی در جذب و حفظ مشتری است. مقاله از نوعتوصیفی است و اطلاعات آن به صورت کتابخانه ای و روزنامه ای گردآوری شده است. نتایج نشان داد که مدیریت موثر بازاریابی ، در بانککشاورزی زمانی اعمال می شود که مدیر با توجه به رسالت و اهداف بانک و پیش بینی تاثیرات محیطی و تجزیه و تحلیل فرصت ها وتهدیدها و داشتن برنامه ریزی مناسب و استفاده از آمیخته بازاریابی بتواند ضمن جذب مشتری های جدید، مشتری های موجود را حفظ نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.