بررسی عوامل موثر بر وفاداری فروشندگان به شرکت های توزیع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر وفاداری فروشندگان به شرکت های توزیع دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر وفاداری فروشندگان به شرکت های توزیع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر وفاداری فروشندگان به شرکت های توزیع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر وفاداری فروشندگان به شرکت های توزیع :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

آگاهی از میزان رضایت و وفاداری مشتری همواره موضوع بسیار مهم علمی و عملی دربازاریابی بوده؛ از این رو، پژوهش حاضر در این زمینه و با هدف اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری عاملان فروش و نهایتا ارایهراهکارهایی عملی جهت افزایش مشتریان وفادار انجام شدهاست.که منجر به ایجاد رابطه برد برد بین مشتری و صنعت – می شود. بدین منظور بعد از مطالعه ادبیات مربوطه، متغیرهای مناسب تعیین و ۹فرضیه تدوین شد. ابزارجمع آوریداده پرسشنامه بود که توسط خرده فروشان شرکت به پخش تکمیل شد.روش پژوهش توصیفی و پیمایشی است. داده های بدست آمده با استفاده از نرم افزار spss و لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. در مجموع هفت عامل فرآیند ثبت سفارش کالا، فرآیند تحویل کالا ، قیمت، روش های برقراری ارتباط دوستانه، روش های ترفیعی و اقدامات رقبا به عنوان عوامل موثر بر وفاداری و رضایت شناسایی گردید؛پس از شناسایی این عوامل بر مبنای الگوی عملیاتی تحقیق روابط بین هر یک از شاخص ها با رضایت و وفاداری با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون مطرح گردید که نتایج آزمون همبستگی نشان داد که همه عوامل با رضایت ووفاداری رابطه مثبت و مستقیمی دارند که از بین این متغیر ها ، متغیر اقدامات رقبا دارای رابطه منفی و معکوس با متغیر وفاداری است. و در نهایت با استفاده از تحلیل رگرسیون به آزمون فرضیات تحقیق پرداخته شد ونتایج نشان دهنده این است که در سطح اطمینان ۹۹ درصد، تمامی فرضیات تحقیق مبنی برتاثیر تمام عوامل بر وفاداری تایید شد. در نهایت تاثیر واسطه گری رضایت در رابطه بین فرآیند ثبت سفارش و قیمت گذاری و فرآیند تحویل کالا و وفاداری تایید شد.بعلاوه برخی ازروشهانظیربرقراری ارتباط صمیمانه واقدامات رقبافقط بروفاداری مشتریان موثرهستندورابطه خاصی با رضایت مشتریان ندارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.